Кому належать Українські ЗМІ

  • pruduk
  • pruduk аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
25 бер. 2015 22:01 - 26 бер. 2015 00:20 #96881 від pruduk
Телебачення
Перший Національний – влада
Рада – ВРУ (ефірний час за квотами парламентських фракцій і груп)
1+1 – І. Коломойський
2+2 – І. Коломойський
ПлюсПлюс – І. Коломойський
ТЕТ – І. Коломойський
5 канал – П. Порошенко
24 канал – А. Садовий (?)
112. Україна – С. Курченко, С. Арбузов, О.Захарченко (екс-міністр МВС Януковича?) (?)
ІНТЕР – Д. Фірташ, С. Льовочкін
ІНТЕР + – Д. Фірташ, С. Льовочкін
Мега – Д. Фірташ, С. Льовочкін
НТН – Д. Фірташ, С. Льовочкін
К1 – Д. Фірташ, С. Льовочкін
К2 – Д. Фірташ, С. Льовочкін
Enter Film – Д. Фірташ, С. Льовочкін
Піксель – Д. Фірташ, С. Льовочкін
MTV – Д. Фірташ, С. Льовочкін
СТБ – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
Новий канал – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
ICTV – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
М1 – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
М2 – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
канал QTV – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
ТРК Україна – Р. Ахметов
Еспресо TV – гл.р-р Н. Княжицький (група, близька до партії Ю. Тимошенко «Батьківщина») (?)
ТВі – К. Кагаловський
UBR – І. Гужва
Ера – А. Деркач
Інтернет та друковані ЗМІ
ІА 112.ua (www.112.ua) – С. Курченко, О. Янукович
УНН (www.unn.com.ua) – «Інтермедіа консалтинг» – В. Медведчук, Д. Сагач, Г. Герман
LB.ua (Лівий берег, www.lb.ua) – В. Пінчук, зять Кучми
Подробиці (www.podrobnosti.ua) – Д. Фірташ, С. Льовочкін
Корреспондент.net (www.korrespondent.net) – С. Курченко
Гроші (www.dengi.ua) – С. Курченко
www.aif.ua – С. Курченко
www.kp.ua – С. Курченко
www.tv.ua – С. Курченко
www.vgorode.ua – С. Курченко
Обозреватель (www.obozrevatel.com) – О.Турчинов, М.Бродський (?)
Сьогодні (Київ) (www.video.segodnya.ua) – Р. Ахметов
Факти і коментарі (www.fakty.ua) – Віктор-Олена Пінчуки (Кучма)
Главред (www.glavred.info) – І. Коломойський
Цензор.нет (www.censor.net.ua) – Ю. Бутусов, виходець з Дзеркала Тижня
Дзеркало тижня (www.zn.ua) – Ю. Мостова, дружина А. Гриценко, Ю. Бутусов – редколегія, журналіст, фінансує М. Бродський
УНІАН (www.unian.net) – І. Коломойський
Факти (www.fakty.ua) – В. Пінчук
Комсомольська правда в Україні (www.kp.ua) – С. Курченко
Аргументи і Факти в Україні (www.aif.ua) – С. Курченко
Журнал Корреспондент (www.korrespondent.net) – С. Курченко
Forbes Україна (www.forbes.ua) – С. Курченко
Bigmir) нет (www.bigmir.net) – С. Курченко, О. Янукович
Погляд (www.vz.ru, www.vz.ua) – С. Арбузов, О. Янукович
Капітал (www.capital.ua) – С. Арбузов, О. Янукович
Коментарі (www.comments.ua) – Р. Ахметов
Останнє редагування: 26 бер. 2015 00:20 ким Dj Os.
Ці користувачі подякували: Dj Os, kolbasnik, pan_volodymyr

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
26 бер. 2015 00:17 - 26 бер. 2015 00:21 #96883 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Кому належать Українські ЗМІ
Дякую за список, але є пару уточнень.
ТВі вже не належить Кагаловському, його рейдерським способом віджав Княжицький і невідові його покровителі. Наразі канал закритий, тому що з нього пішли всі нормальні журналісти.
UBR належить Курченко
Останнє редагування: 26 бер. 2015 00:21 ким Dj Os.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.109 секунд