Шепетівський перевізник виграв конкурс із автобусами-привидами

  •  аватар Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
26 квіт. 2016 01:10 #106299 від

Однією з найболючіших тем сьогодення є проблема пільгового пасажирського перевезення. Якщо раніше перевізникам витрачені на обслуговування кошти компенсувала держава, то у 2016 році цю функцію переклали на місцеві бюджети. Ситуація об’єктивно складна – Київ вирішив змусити місцеві бюджети фінансувати пільговиків при цьому не дозволяючи зменшувати їхню кількість – перекласти проблему, не давши всіх важелів для їх вирішення.

Міста, містечка, райони самотужки намагаються вирішити цю проблему – хтось вводить час пільгового перевезення, хтось вивчає можливість запровадження місцевої «картки пільговика» (і одразу з’являється інша проблема з немісцевими пільговиками), а хтось роздумує про повне скасування пільг, точніше їхню монетизацію, бо єдина допустима пільга – це рівень зарплати та пенсії.

Процитуємо закон про автомобільний транспорт: види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень. Відповідно не має компенсації – не має і перевезення. Закон чітко вимагає компенсувати пільгові перевезення, але держава на всіх рівнях це саботує, тобто уникає своїх обов’язків, а перевізників за уникання своїх – карає.

Полонська влада в особі Міської ради або ОТГ, також намагається цю проблему вирішити, але не таким чином, як інші регіони і області досить цікавим – оголосити конкурс на пасажирські перевезення по всьому місту (8 маршрутів). Додавши до нього й приміський маршрут, хоча згідно чинного законодавства лише Полонська РДА має право оголошувати конкурс на приміський маршрут, а не Міська рада і це є порушення закону.

Міська рада вирішила повністю замінити місцевих перевізників, що платять податки до місцевого бюджету і працюють у місті понад 12 років, на одного єдиного ПрАТ «Шепетівське АТП 16807», що зареєстроване у м.Шепетівка (куди й сплачує всі податки, де й створенні робочі місця), створивши повністю всі умови для перемоги даного перевізника на всіх восьми оголошених маршрутах. Пояснюючи це тим, що місцеві перевізники відмовляються перевозити пільгову категорію ПрАт «Шепетівське АТП 16807» обов’язково буде це робити.

До речі, згідно умов замовника на пасажирські перевезення тобто Міської ради, переможець конкурсу зобов’язаний возити пільгову категорію згідно Закону України. Хоча, ще задовго до оголошення конкурсу Полонська РДА запропонувала підписати меморандум з діючими перевізниками м.Полонного про пільгове перевезення. Перевізники дали свою згоду. Даний документ підписали Полонська РДА, Районна Рада, але по якимось не зрозумілим причинам не підписала Міська рада. Власні інтереси?!

Та ні….лише турбота про пільговиків.

Відповідно, згідно рішення конкурсного комітету при Міській раді від 29 березня 2016року, ПрАТ «Шепетівське АТП 16807» виграло всі 8 маршрутів, що були подані на конкурс. Всі?! Цікавий факт… Монопольно-один перевізник на все місто. Корупція? Та ні, ні в якому випадку – лише турбота про пільговиків, лише «здорова» конкуренція-сильніший перемагає слабших і це життєвий досвід, але чи справді «здорова» й чесна ця конкуренція?

Розглянимо по пунктах:

1.Проти ПрАт «Шепетівське АТП 16807» порушено справу про банкрутство, що схвалена зборами кредиторів від 30.07.2015р.(протокол №1);
2.На майно ПрАт «Шепетівського АТП 16807» накладений арешт Відділом Державної виконавчої служби Шепетівського міськрайонного управління Юстиції;
3.Ухвалою господарського суду Хмельницької області від 07.09.2015р. введено процедуру санації ПрАт «Шепетівське АТП 16807» строком на 12 місяців;
4.І саме цікаве- в ПрАт «Шепетівське АТП 16807» транспортні засоби, що були представлені на розгляд конкурсного комітету при Міській раді, є «привидами». Вони не можуть обслуговувати м.Полонне і всі 8 виграних маршрутів, бо згідно офіційних запитів до Хмельницької ОДА, Шепетівської міської ради, Шепетівської РДА, Славутської міської ради та Славутської РДА, ці автобуси вже використовуються на інших маршрутах в інших містах та селищах, що обслуговує ПрАт «Шепетівське АТП 16807».

Таблиця додається:
РУТА 25 АА 3808 ОК Славута-Шепетівка №1332,Шепетівка-Чотирбоки №1929,Шепетівка місто(3 маршрути) і має використовуватися у м.Полонному.
РУТА 25 АА 3805 ОК Славута-Шепетівка №1332,Шепетівка-Чотирбоки №1929,Шепетівка місто (3 маршрути)і має використовуватися у м.Полонному.
ПАЗ 32054 ВХ 4398 ВЕ Славута-Шепетівка №1332,Шепетівка-Чотирбоки №1929,Шепетівка-Яблунівка№1907,Шепетівка-Полонне№1933-1,Шепетівка місто(3маршрути) і має використовуватися у м.Полонному.
РУТА 25 АА 3806 ОК Шепетівка-Чотирбоки №1929,Шепетівка-Славута і має використовуватися у м.Полонне
ПАЗ 32053 ВХ 1789 ВМ Шепетівка місто(3 маршрути) і має використовуватися в м.Полонному.
МАН 222 ВХ 0305 АА Шепетівка місто(3 маршрути) і має використовуватися у м.Полонне.
МАН 223 ВХ 7640 ВО Шепетівка місто (3 маршрути)і має використовуватися у м.Полонне
ПАЗ 32053 ВХ 8305 АТ Шепетівка місто(3 маршрути) і має використовуватися у м.Полонне
ПАЗ 32054 ВХ 3604 ВМ Шепетівка місто(3 маршрути) і має використовуватися у м.Полонне

По даним фактам місцевими перевізниками було подано скарги до конкурсного комітету при Міській раді м.Полонного, а також звернення до суду. І тут – «Вуаля» – 90-ті роки повертаються, на сцені чи вірніше на «арені цирку» з’являється всім відомий Мельник Олександр Володимирович, який до цього часу спробував себе у різних сферах діяльності – голова БЮТ(не втримався), працював у Земельному відділі м. Хмельницький (не втримався), був у Самообороні м.Полонного (не втримався), займався волонтерством і тут не втримався і, нарешті, став «смотрящім за перевізниками», а чи втримається?

Мельнику О.В. стало різко не байдуже до громадян м.Полонного і те на чому вони їздять і як їздять. З його ж власних слів він першочергово турбується лише про жителів п.Полонного, їхній комфорт, а першочергово про пільговиків. Він особисто став шукати гаражі по місту, а також диспетчерську, для транспортних засобів, що були представлені ПрАт «Шепетівським АТП 16807» на конкурс, ще задовго до оголошення результатів конкурсу.

18 квітня 2016р. на 11:00 годину було призначено засідання конкурсного комітету при Полонській Міській раді стосовно розгляду скарг місцевих перевізників. Про засідання комітету жодного з перевізників не було повідомлено не в усному не в письмовому вигляді. До речі, всі запити, що давалися перевізниками на отримання інформації стосовно проведеного конкурсу, повністю ігнорувалися працівниками Міської ради, юристом Міської ради та головою і секретарем конкурсного комітету Сосун Л.А. та Пулим С.В., так і залишились без відповіді.

На засіданні конкурсного комітету було зібрано 6 чоловік (мало б бути 15) в т.ч. Мельник О.В, який був також членом комітету, хоча згідно законодавства «Про склад конкурсного комітету» законного права там бути він не мав. Тай взагалі практично весь склад конкурсного комітету був не правомірний і повністю не відповідав чинному законодавству. На розгляд місцевими перевізниками була подана інформація про транспортні засоби ПрАт «Шепетівське АТП 16807», що за ними рахуються і на яких маршрутах використовуються (таблиця, що вище наведена).Тобто, як 9 автобусів, що поданні на конкурс для 8 маршрутів по м. Полонному, можуть одночасно обслуговувати наше місто і водночас маршрути: Полонне-Шепетівка, Шепетівка місто (3 маршрути), Шепетівка-Славута, Шепетівка-Ізяслав, Шепетівка-Яблунівка, Шепетівка-Чотирбоки… Як так? Автобуси «привиди»? Чому робочий орган не перевірив достовірності поданих даних ПрАт «Шепетівським АТП 16807»? Чому взагалі допустив на конкурс даного перевізника з таким цілим шлейфом цікавих фактів? Корупція?! Власні інтереси?! Та ні, лише турбота про пільговиків.

То, що ж шановні полончани, для яких так плідно старалася наша влада і про яких так сильно турбувався депутат Районної Ради Мельник О.В., отримали ми з вами по результату даного конкурсу і з новим перевізником – монополістом, які зміни? Нам обіцяли супер комфортабельні великі автобуси, а отримали ще гірше ніж мали. Нам обіцяли, стабільний регулярний графік руху цих автобусів, але нічого не змінилось – їздять ще гірше ніж їздили.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • KrOt
  • KrOt аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
26 квіт. 2016 08:24 #106302 від KrOt
міська влада до цього перезвіника дуже побажливо ставиться,його брати за коки і викинути з міста,Шепетівський Остап Тузікович Бендер

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
26 квіт. 2016 16:14 #106315 від Dj Os
Цікаво, цікаво...А реально що там з банкрутством цього перевізника?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
26 квіт. 2016 17:01 - 26 квіт. 2016 17:03 #106320 від Symbioz

Островський О.В. пише: Цікаво, цікаво...А реально що там з банкрутством цього перевізника?


Ось, з останнього:

reyestr.court.gov.ua/Review/54986061

а ні, ось з останнього:

reyestr.court.gov.ua/Review/55247045

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.
Останнє редагування: 26 квіт. 2016 17:03 ким Symbioz.
Ці користувачі подякували: Dj Os

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.132 секунд
0
репостів
0
репостів