- Форум
- На дозвіллі
- Автомобілі
- Автомобілі знову подорожчають: депутати запровадили збір за їх утилізацію
Автомобілі знову подорожчають: депутати запровадили збір за їх утилізацію
- Dj Os
- Автор теми
- Адміністратор
- Редактор
10 лип. 2013 01:00 #86191
від Dj Os
Ну шо шановні, тримайте нове пакращення.
Попередження: Спойлер!
Верховна Рада вчора проголосувала за запровадження утилізаційного збору на автомобілі в Україні, ухваливши зміни до Податкового кодексу та урядовий проект закону "Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів".
Відповідно до закону, базова ставка збору для легкових автомобілів складе 5,5 тис грн, а для вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки – 38 тис грн. Підсумкова сума утилізаційного збору залежатиме від спеціального коефіцієнта. Для нових легкових автомобілів значення коефіцієнта становить 86–550% від базової ставки (4,73–30,2 тис грн) залежно від об'єму двигуна, а для машин старше трьох років – 530–3501% (29,1–192, 5 тис грн). Для нових вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки коефіцієнт складе 50–290% (19–110,2 тис грн), а для старих – 88–1180% (33,4–448,4 тис грн).
Відповідно до закону, вітчизняні виробники автомобілів, що мають повний цикл виробництва, зможуть проводити утилізацію самостійно. Збір, сплачений ними, буде направлятися на спеціальний банківський рахунок, з якого можна буде фінансувати організацію утилізаційних потужностей. Таких підприємств в Україні зараз лише два: "Укравто" і "Богдан". Голова правління Запорізького автозаводу (входить в "Укравто") Микола Євдокименко вчора відмовився коментувати документ до набуття ним чинності, а в корпорації "Богдан" раніше заявляли про підтримку цього законопроекту.
Також, закон передбачає створення при Міністерстві екології та природних ресурсів фонду охорони навколишнього середовища, куди і буде зараховуватися 70% надходжень від податку. Плануються надходження до бюджету на рівні 2 – 2,5 млрд грн.
Законом передбачено, що платниками податку з утилізації знятих з експлуатації ТЗ є особи, які здійснюють ввезення на митну територію України транспортні засоби та кузови у митному режимі імпорту і виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України; набувають транспортні засоби в осіб, які не є платниками цього податку.
Нагадаємо, що минулого року Україну стрясали дискусії про введення утилізаційного збору на автомобілі. Кабмін пропонував поширити збір не тільки на російських (бо як Росія першою ввела утилізаційний збір щодо українських автомобілів), а й інших імпортерів. При цьому вітчизняні автовиробники від нього повинні бути звільнені.
Відповідно до закону, базова ставка збору для легкових автомобілів складе 5,5 тис грн, а для вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки – 38 тис грн. Підсумкова сума утилізаційного збору залежатиме від спеціального коефіцієнта. Для нових легкових автомобілів значення коефіцієнта становить 86–550% від базової ставки (4,73–30,2 тис грн) залежно від об'єму двигуна, а для машин старше трьох років – 530–3501% (29,1–192, 5 тис грн). Для нових вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки коефіцієнт складе 50–290% (19–110,2 тис грн), а для старих – 88–1180% (33,4–448,4 тис грн).
Відповідно до закону, вітчизняні виробники автомобілів, що мають повний цикл виробництва, зможуть проводити утилізацію самостійно. Збір, сплачений ними, буде направлятися на спеціальний банківський рахунок, з якого можна буде фінансувати організацію утилізаційних потужностей. Таких підприємств в Україні зараз лише два: "Укравто" і "Богдан". Голова правління Запорізького автозаводу (входить в "Укравто") Микола Євдокименко вчора відмовився коментувати документ до набуття ним чинності, а в корпорації "Богдан" раніше заявляли про підтримку цього законопроекту.
Також, закон передбачає створення при Міністерстві екології та природних ресурсів фонду охорони навколишнього середовища, куди і буде зараховуватися 70% надходжень від податку. Плануються надходження до бюджету на рівні 2 – 2,5 млрд грн.
Законом передбачено, що платниками податку з утилізації знятих з експлуатації ТЗ є особи, які здійснюють ввезення на митну територію України транспортні засоби та кузови у митному режимі імпорту і виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України; набувають транспортні засоби в осіб, які не є платниками цього податку.
Нагадаємо, що минулого року Україну стрясали дискусії про введення утилізаційного збору на автомобілі. Кабмін пропонував поширити збір не тільки на російських (бо як Росія першою ввела утилізаційний збір щодо українських автомобілів), а й інших імпортерів. При цьому вітчизняні автовиробники від нього повинні бути звільнені.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Форум
- На дозвіллі
- Автомобілі
- Автомобілі знову подорожчають: депутати запровадили збір за їх утилізацію
Час відкриття сторінки: 0.049 секунд