1 minute reading time (230 words)

Чому трієчники, не рідко,більш успішні відмінників?

getImage (5)

 

З початку 90- х років в нашій країні склалося враження, що дитина  яка прагне до знань і  бере активну участь в олімпіадах стає згодом , на думку суспільства , вчителем - невдахою , бідним інженером або жебраком ученим.

 Пояснення цьому просте - важливі не просто знання , а вміння їх застосовувати.

 Окрім того, потрібно  вміти правильно розподіляти час і витрачати його на що-небудь корисне.

Отже , збірний образ трієчника - хулігана - це дитина яка отримує  максимально можливий  результат з мінімальними затратами часу і сил, але з високий ККД. Він не отримує  повної  інформації , а використовує  ту , що має. Він пробивається не за рахунок знань , а за рахунок використання своїх комунікаційних здібностей . Навчається викручуватися і отримувати мінімально позитивний бал навіть в умовах , коли це майже неможливо.

Значить, школа вчить його найважливішого : знаходити вихід зі складних ситуацій і тверезо розуміти , що він хоче від життя.

Відмінник же, віддає весь свій можливий час на навчання і в результаті має вищий бал, але більш низький ККД. Він отримує  багато різноманітних знань  які не особливо потрібні в умовах сучасної дійсності. Крім того , відсутність часу на спілкування і стосунки з однолітками та й, не рідко, з старшими товаришами і постійне заохочення старанного навчання з боку вчителів та батьків робить його абсолютно непристосованим до конкурентної  боротьби  в  умовах життя за поняттями, а не по законах і правилах.

Волоські горіхи
Не лезьте в чужую жизнь
 
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:51 16/10/2013
    У нашій країні де ціняться гроші а не розум зазвичай вище піднімаються ті кого краще пропихають батьки, родичі і.т.д. Кожен може подивитися навіть по своєму місці роботи, що майже всі ключові пости займають свої. От і виходить, що дитина бачить можливості батьків, забиває на навчання і виходить зі школи трієчником, далі його влаштовуют у Вуз у якому він теж ледь витягує з допомогою трійки, а потім його влаштовують на роботу на нормальну посаду і через деякий час піднімають до керівника якого відділу і.т.д. На зустрічі випускників всі ахкають мовляв дивись трієчник а як піднявся а той був відмінником і працює на будівництві. З цього всього найгірше, що такі приходять на ключові посади і від їхнього керівництва в першу чергу страждають підлеглі і прості люди. Спеціалісти які немають достатніх знань і які вчилися за гроші тепер їх банально відбивають на нас. Хоча є і винятки і їх немало є і трієчники які добивалися всього самі і доволі успішні люди. Саме головне в нашому суспільстві це завжди залишатися ЛЮДИНОЮ і немає значення як ти навчався чи як поступав головне як про тебе думали і думають люди.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:35 15/10/2013
    [quote]допоможіть будь ласка!
    на чиєму боці -агресивних держав чи держав антигітлерівськ ої коаліції -була стратегічна ініціатива в 1943-1945 рр..?? [/quote]
    Я так понимаю, перед нами один из представителей темы разговора)))
    Парадокс в том, что до этого сайта он додумался дойти, а до того же гугла пока нет)

    Считаю, что троечник бывают более успешными лишь потому, что они живут в нашей стране, где наличие интеллектуального потенциала уступает наглости и пренебрежению. Я уж очень сомневаюсь, что в "кремневой долине" троечник добился бы поразительного успеха лишь за счет того, что смог воплотить свои идеи.
    Нашей стране крутые специалисты не задерживаются, остаются лишь немногие и эта тенденция сохраняется уже не один год.
    Остаются лишь как вы говорите троечники с высоким КПД. Но обычно этот КПД выливается в "меньше вложить, больше забрать", зачастую в ущерб качеству и распространением "кидалова". ИМХО
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:26 14/10/2013
    [quote name="tola"]допоможіть будь ласка!
    на чиєму боці -агресивних держав чи держав антигітлерівської коаліції -була стратегічна ініціатива в 1943-1945 рр..?? д[/quote]
    Гугл, вікіпедія, а ще краще підручник - і усьо взнається за 5 хв. :-) Копайте у напрямку "другий фронт"
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:26 14/10/2013
    допоможіть будь ласка!
    на чиєму боці -агресивних держав чи держав антигітлерівської коаліції -була стратегічна ініціатива в 1943-1945 рр..?? д
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:01 29/09/2013
    Не шкільні оцінки,а спосіб їх отримання у великій мірі визначають подальші життєві принципи!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:09 28/09/2013
    але гроші інколи мають властивість закінчитись.от тоді біда :sigh:
  • Цей коментар не опублікований.
    · 12:28 28/09/2013
    А до чого тут шкільні оцінки???Куда папа з мамою впихнуть, от і вся успішність.Ти хоч школу з золотою медаллю закінчи,якщо грошей на подальше навчання нема- підеш в ПТУ, і навпаки, можеш бовдуром проходити 12 років,але місце під сонцем тобі батьки забезпечать.
    Давненько правда,бачив по ТВ сюжет про якийсь елітний ліцей, там на запитання "Хто такий Шевченко?" якийсь унікум не міг чітко відповісти.Але даю 100%,вулиці він мести не буде.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 00:14 28/09/2013
    Велика доля істини тут є. Лиш додам, що "трієчнк" зовсім не те саме що "хуліган"(хоча багато педагогів радянської закалки переконані саме у цьому). Зізнаюсь чесно - вчився на стабільну "3", хоча разом з тим, весь клас списував саме у мене, а не у відмінників. Це звучить нескромно, але мені просто нецікаво було вчитись. Переломити себе, і вчити щось "бо так треба" - я не міг. Думається, я не один такий. І знову ж таки - ви осуджуєте, протиставляючи життя "за поняттями" і "за законами і правилами". Категорично не згідний з тим, що шкільні оцінки якось впливають на цей вибір. Це справа виховання, а згодом і самовиховання людини.
0
репостів
0
репостів