Вибір професії — дуже важливий крок
Зараз розпочався відбір кандидатів до вступуу вищі навчальні заклади МВС України. Відбір проводиться серед учнів загальноосвітніх шкіл міста та району, цивільної молоді.
Вибір професії — це дуже важливий крок для кожної людини, від якого залежить її подальше життя. Він потребує великої уваги. За кілька місяців випускники покинуть стіни рідної школи. Більшість з них вже вибрали для себе заклади, де будуть здобувати освіту. А деякі ніяк не можуть зорієнтуватися і визначитися, як професію обрати. Ця інформація для тих, хто вирішив пов’язати свою подальшу долю з правоохоронними органами.
Які навчальні заклади готують спеціалістів за державним замовленням для правоохоронної системи МВС України?
Національна академія внутрішніх справ (м. Київ), Львівський державний університет внутрішніх справ, Одеський державний університет внутрішніх справ, Донецький юридичний інститут внутрішніх справ. Національна юридична академія ім. Я. Мудрого (м. Харків).
Як здійснюється організація відбору до зазначених навчальних закладів?
Відбір здійснюється відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про проведення експерименту з підготовки фахівців для МВС». Порядок проведення експерименту регламентує організацію набору осіб до ВНЗ МВС за схемою «курсант- військовослужбовець-курсант».
На навчання за експериментальною програмою відбираються лише юнаки у віці від 17 років 6 місяців до 24 років 6 місяців (станом на 1 вересня року вступу).
Кожен кандидат на навчання індивідуально має ознайомитись з умовами проведення екс - периментальної підготовки та отримати роз’яснення щодо призову на строкову військову службу. Абітурієнти складають тести в центрах оцінювання якості освіти з української мови та літератури, історії України (математика, біологія, іноземна мова за вибором). Особам, які виявили бажання навчатися у ВНЗ МВС України, необхідно обов’язково зареєструватись у центрах оцінювання якості освіти.
Для конкурсного відбору осіб, які на основі повної загальної середньої освіти вступають на навчання, конкурсний бал обчислюється з урахуванням співбесіди щодо готовності до навчання та проходження служби в ОВС, шляхом додавання балів сертифікатів УЦОЯО з конкурсних предметів, середнього балу документа про повну загальну середню освіту, оцінки рівня фізичної підготовки.
Екзамен з фізичної підготовки і співбесіда щодо готовності до навчання та проходження служби в ОВС проводиться в навчальному закладі МВС. Підчас навчання у ВНЗ курсанти призиваються на строкову військову службу для проходження навчальної практики по лінії пат- рульно-постової служби.
Які переваги навчання в ВНЗ системи МВС України перед іншими навчальними закладами?
Під час навчання у ВНЗ МВС України за державним замовленням курсанти безкоштовно забезпечуються форменим одягом, житлом, харчуванням, отримують стипендію. Після закінчення навчання отримують диплом встановленого зразка з присвоєнням спеціального звання лейтенанта міліції. Випускникам вишів гарантується працевлаштування в підрозділах органів внутрішніх справ області (за бажанням в будь-яко- му регіоні) за отриманим фахом.
Пріоритетними мотивами вступу на навчання є виховання в собі почуття організованості та дисципліни, впевненість у завтрашньому дні, бажання своєю працею в правоохоронних органах зробити посильний внесок в забезпечення особистої безпеки громадян, захист їх прав та закон - них інтересів, щомісячне гарантоване отримання грошового забезпечення.
Детальну інформацію щодо порядку відбору кандидатів на навчання до ВНЗ МВС України та іншу інформацію можна отримати в Шепетівському МВ УМВС України в Хмельницькій області за адресою: м. Шепетівка, вул. В. Котика, З, або за тел. 5-21-01.
А. В. Зайцева, психолог ВПЗ УМВС України в Хмельницькій області,
капітан міліції;
М. В. Котовський,
заступник начальника Шепетівського МВ УМВС України в Хмельницькій області з кадрового забезпечення, підполковник міліції.
Служба в органах місцевого самоврядування
Служба в органах місцевого самоврядування — це професійна на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, спрямована на реалізацію територіальною громадою своїх прав.
Посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок державного бюджету.
Посадами в органах місцевого самоврядування є виборні посади, на які особи обираються територіальною громадою, виборні посади, на які обираються або затверджуються особи відповідною радою, а також посади, на які особи призначаються міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального рівного, прямого виборчого права і здійснює свої повноваження на постійній основі.
Згідно зі статтею 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» секретар міської ради обирається за пропозицією міського голови відповідної ради з числа її депутатів на строк повноважень ради і працює в раді на постійній основі. Повноваження секретаря міської ради закінчуються одночасно із закінченням депутатських повноважень у день відкриття першої сесії нового скликання.
Персональний склад виконавчого комітету міської ради відповідно до статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні затверджується міською радою за пропозицією міського голови. До складу виконавчого комітету входять, зокрема, міський голова, секретар міської ради, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради.
Прийняття на посади заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради здійснюється відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» шляхом затвердження відповідною радою.
Після закінчення повноважень міської ради, міського голови виконавчий комітет відповідно до статті 51 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету. Повноваження заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів та керуючого справами виконавчого комітету закінчується після сформування нового складу виконавчого комітету.
На посади керівників управлінь, відділів та інших працівників виконкому міської ради відповідно до ст. 10 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування» прийняття здійснюється шляхом призначення їхміським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійного рівня і ділових якостей працівників, які претендують на посаду державного службовця чи посадової особи місцевого самоврядування, може проводитися їх стажування у державному органі, органі місцевого самоврядування терміном до двох місяців. Стажування проходять як особи, що вперше претендують на посаду державного службовця чи на службу в органах місцевого самоврядування, так і ті державні службовці та посадові особи, які бажають зайняти більш високу посаду.
Служба в органах місцевого самоврядування відповідно до ст. 20 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування» (крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України) припиняється на підставі і в порядку, визначених законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», а також у разі відмови посадової особи місцевого самоврядування від складання Присяги, порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування, неподання відомостей або подання посадовою особою неправди вих відомостей щодо її доходів у встановлений термін, виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування, досягнення посадовою особою місцевого самоврядування віку перебування на службі.
Громадяни України, які вперше приймаються (обираються) на службу в органи місцевого самоврядування, складають Присягу і підписують її текст, визначений у ст. 11 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування».
При прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування присвоюються ранги відповідно до зайнятої посади, рівня професійної кваліфікації і результатів роботи. Особам, які призначаються на посади з випробувальним строком, ранги присвоюються після його закінчення за результатами роботи. Черговий ранг присвоюється за умови якщо посадова особа успішно відпрацювала на займаній посаді не менш як два роки з урахуванням часу присвоєння попереднього рангу. Посадова особа місцевого самоврядування може бути позбавлена рангу лише за вироком суду.
Ст. 12 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування» встановлено обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження. Ці обмеження обумовлені особливостями служби і сприяють забезпеченню ефективної діяльності з виконання повноважень посадових осіб, запобіганню можливим зловживанням службовим становищем, створенню умов для незалежної професійної діяльності.
Ознайомлення з обмеженнями, пов’язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, є необхідною умовою при прийнятті на службу. Недотримання будь-якого з цих обмежень є підставою д ля відмови у прийнятті на посаду в органи місцевого самоврядування. Виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування, є підставою для припинення служби відповідно до ст. 20 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
Задля оцінки ділових та професійних якостей, а також кваліфікації посадових осіб посадові особи раз на чотири роки підлягають атестації та щорічно проводиться оцінка виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань. Щорічна оцінка проводиться з метою поліпшення добору й розстановки кадрів, розвитку ініціативи і творчої активності посадових осіб, їх потенціалу, потреб у підвищенні кваліфікації та особистому розвитку, планування кар’єри.
Кадровий резерв виконавчого комітету міської ради створюється д/ія зайняття посад та просування службою і затверджується міським головою. До кадрового резерву зараховуються особи, які виявили бажання зайняти посаду в органах місцевого самоврядування і мають відповідну кваліфікацію та освіту або здобувають її.
Формування кадрового резерву передбачає добір працівників, які спроможні запроваджувати демократичні цінності правової держави та громадського суспільства, відстоювати права людини і громадянина, мають професійні навички, що ґрунтуються на сучасних спеціальних знаннях і аналітичних здібностях для прийняття та успішного виконання управлінських і рішень.
Лідія Курбацька
На засідання виконавчого комітету міської ради виносяться актуальні питання життєдіяльності міста
Виконавчим комітетом міської ради затверджено перелік питань для розгляду на засіданнях у першому кварталі 2012 року. Передбачається, що 19 січня виконуючий обов'язки начальника МВ УМВС України у Хмельницькій області П. О. Сіворакшин доповідатиме про стан боротьби зі злочинністю в Шепетівці, а методист управління освіти В. 1. Онісімчук — про хід виконання « Програми розвитку фізичної культури і спорту в загальноосвітніх школах міста на 2010—2014 рр».
16 лютого на засіданні виконкому міської ради інформуватиме про хід виконання рішення виконкому від 18 червня 2011 року «Про взаємодію органів виконавчої влади, місцевого самоврядування Пенсійного фонду України в місті щодо наповнення бюджету Пенсійного фонду та стану розрахунків по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» начальник управління Пенсійного фонду у м. Шепетівці та Шепетівському районі Л. П. Танасієнко. На цьому ж засіданні начальник організаційного відділу міськвиконкому В. П. Голик доповість про діяльність громадських організацій Шепетівки.
15 березня на виконкомі міської ради розглядатимуться питання «Про хід виконання Програми розвитку дорожнього руху та його безпеки на території міста Шепетівки на період 2009—2012 рр.» (доповідач —начальник управління житлово-комунального господарства та з питань регулювання земельних відносин виконкому міської ради А. Р Савчук) та «Прохід виконання роботи промисловості міста за 2011 рік» (доповідач — начальник управління економічного розвитку О. М. Гринь).
Наш. кор.
Шепетівка 2011-й рік: цифри і факти
Відновлено освітлення двадцяти вулиць і провулків та прилеглих територій протяжністю 12,2 км.
На капітальний та поточний ремонти вулиць (вперше!) з державного бюджету місто отримало 2 млн 595 грн та з міського бюджету — 732,4тис. грн.
Зроблено капітальний та поточний ремонт 12 вулиць з асфальтовим покриттям та підсипано в щебеневому варіанті 2 вулиці протяжністю 1,8 км.
Проведено благоустрій кладовища. Зокрема реконструйовано зливову каналізацію протяжністю 400 погонних метрів, підсипано щебенем головну дорогу протяжністю 900 погонних метрів, видалено 50 сухостійних та «аварійних» дерев, ліквідовано 6 стихійних сміттєзвалищ та розпочато огородження кладовища.
На підприємстві водопровідно-каналізаційного господарства змонтовано три частотних перетворювачі для зменшення обсягів спожитої електроенергії, що дало можливість досягти стовідсоткової проплати підприємством за електроенергію.
Розпочато реформування житлово-комунального господарства: визначено виконавцями послуг з утримання будинків та прибудинкових територій управлінські компанії « Управдом» та «Житлосервіс». Створено 8 об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.
В об’єднанні співвласників багатоквартирного будинку по вул. Горбатюка,12, за бюджетні кошти змонтовано (вперше за 20 років!)три нові ліфти.
Відповідно до рішення міської ради підписано концесійний договір з ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» на отримання в концесію об’єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення.
На проспекті Миру, 28, за позабюджетні кошти відкрито бювет «Чиста вода».
рік: цифри і факти |
Завершується капітальний ремонт дитячо-юнацької спортивної школи (міський басейн,що не функціонував 20 років). На роботи виділено 500 тис. грн з обласного бюджету, 478,3 тис. грн — з міського бюджету та залучено мільйон гривень інвесторів.
Згідно з Програмою соціально-економічного розвитку Хмельницької області за кошти державного бюджету (1 млн 441 тис. грн) закінчується будівництво окремого корпусу (дальні та актової зали загальноосвітньої школи №4.
Відкрито відділення соціально-побутової адаптації для обслуговування громадян з обмеженими можливостями, послугами якого користуються понад 170 мешканців міста.
Відкрито спортивний зал з пауерліфтингу для інвалідів з вадами опорно-рухового апарату (спортмайданчик «Корчагінець»).
На міські маршрути задіяно 10 комфортабельних автобусів марки МАЙ, пристосованихдля перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями. У 2011 р. Шепетівка стала єдиним в Україні містом, де перевезення пасажирів усіх пільгових категорій здійснюються безкоштовно.
У 2011 році зареєстровано 2843 письмових та усних звернень громадян до виконкому міської ради. Матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графік особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками оприлюднені на офіційному веб-сайті виконкому міської ради.
У 2011 р. відбулося 25 засідань виконавчого комітету міської ради, на яких розглянуто і прийнято 352 рішення. З метою оперативного уравління господарськими і соціальними процесами видано 315 розпоряджень міського голови.
Автономне опалення не звільняє від плати за місця загального користування
«Шановна редакціє! Торік у виконкомі міської ради нам надали дозвіл на встановлення у квартирі індивідуального котла. Цього літа ми його встановили. В інших містах нараховується плата за опалення місць загального користування багатоквартирних будинків. Але ми ніяк не можемо зрозуміти, чи повинна нараховуватися нам плата за опалення під’їзду, сходового майданчика та підвалу, де йдуть комунікації, і якщо так, то чому вона не нараховується? Просимо нам та іншим мешканцям багатоквартирних будинків назвати нормативні акти, якими користуються комунальники, і розповісти про механізм розрахунків.
Сім'я Мельничуків, проспект Миру».
З цим листом редакція ознайомила начальника управління житлово-комунального господарства та з питань регулювання земельних відносин виконавчого комітету міської ради А.Р. Савчука. Андрій Романович інформує:
— Під’їзд, сходовий майданчик, підвал є місцями загального користування. Відповідно до пункту 28 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водо- відведення», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630, нарахування за опалення місць загального користування проводиться всім споживачам без винятку, які встановили індивідуальні ( автономні) системи в квартирах багатоквартирних будинків.
«Методикою розрахунку кількості теплоти, спожитої на опалення місць загального користування багатоквартирних будинків, та визначення плати за їх опалення», затвердженої Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 31 жовтня 2006 року за №359, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 27 листопада 2006 року за № 1237/13111, визначено, що розподіл витрат теплової енергії, спожитої для опалення місць загального користування, між окремими помешканнями будинку, які не мають відокремленого входу, здійснюється пропорційно до їх загальної площі (без урахування елементів опалення).
Для цього для кожного помешкання розраховується коефіцієнт витрат теплової енергії (без урахування елементів опалення в під’їзді), який відображає частку загального платежу, що припадає на це помешкання.
Ви проживаєте в багатоквартирному будинку, а це значить, що послугами місць загального користування користуються всі мешканці багатоквартирного будинку, якз індивідуальним опаленням,так і з центральною системою теплопостачання.
Площа місць загального користування вираховується як різниця між загальною площею будинку,(сума площ поверхів будинку, виміряниху межах внутрішніх поверхонь зовнішніх стін) та загальною площею квартири (без балконів, лоджій, терас).
Згідно з рішенням виконавчого комітету Шепетівської міської ради №339 від 29.12.2010 року, для підприємства теплових мереж встановлено тарифи на послуги з централізованого теплопостачання без внутрішньобудинкових витрат, а саме:
тариф за 1 кв. м (з ПДВ) — 7,88 грн.
тариф за 1 Гкал (зТІДВ) —
281,29 грн.
Відповідно до «Методики» визначимо вашу оплату за опалення місць загального користування. У вашому будинку коефіцієнт складає 0,0024724 Гкал/міс. Для визначення частки місць загального користування, що припадає на вашу квартиру, необхідно перемножити цю частку на загальну площу квартири: 0,0024724x44 кв. м = 0,11 Гкал.
З цього маємо, що для опалення вашої частки місць загального користування треба 0,11 Гкал.
Таким чином, згідно з існуючим тарифом (вартість 1 Гкал — 281,29грн)маємо:
281,29 грн х 0,11 Гкал = 30,94 грн.
Наведений вище розрахунок виконано безпосередньо для вашої квартири. З огляду на названі законодавчі акти плата за опалення місць загального користування буде нараховуватися як вам, так і всім іншим споживачам без винятку, які встановили індивідуальні (автономні) системи опалення в квартирах багатоквартирних будинків. Ця плата буде нараховуватися тільки в опалювальний період.