Корпоративна пошта для безпечної комунікації та організації роботи компанії

Для будь-якого бізнесу наявність корпоративної пошти має бути обов'язковою, адже це не тільки імідж компанії, а й контроль за роботою працівників, їх безпека. Так як створити пошту на домені потребує часу та знань, можна скористатися послугами спеціалістів, які налаштують поштовий сервіс. В чому переваги корпоративної пошти, зокрема на Gmail, розкажемо далі у статті.

Важливість використання корпоративної пошти

Оскільки корпоративна пошта (електронна пошта) використовує власний домен компанії на противагу загальних доменів, то це дозволяє отримати:

  • професійний вигляд бізнесу, підвищити довіру клієнта до компанії, в тому числі її партнерів;
  • безпечне користування із захистом від фішингу, коли сторонній користувач може видавати себе за працівника підприємства;
  • просте та зручне керування акаунтами співробітників: створювати чи видаляти їх, а також замінювати паролі;
  • налаштовувати політику безпеки;
  • організоване листування, відстежування комунакацій, створювати відділи та розподіляти по ним поштові скриньки;
  • більшу впізнаваність, так як у пошті завжди є назва чи лейбл компанії.

Найбільш інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для бізнес-пошти має Gmail, він знайомий багатьом людям, а ще він інтегрується з інструментами Google Workspace. Це дає можливість використовувати також у комерційних цілях Google Meet, Google Drive, Google Calendar, які взаємопов'язані один з одним.

Як створити пошту на Gmail для бізнесу?

Створення бізнес-пошти вимагає знань, які пов'язані з додаванням на сайт атрибутів сервісу: TXT-файли, теги, MX-записи тощо. Щоб розібратися у цьому самостійно потрібен час, якого часто не вистачає. Тож, існують спеціальні платформи, які спеціалізуються на налаштуванні та впровадженні корпоративної пошти, зокрема, через Google Workspace. Завдяки цьому можна уникнути помилок, які можуть виникнути з панеллю управління хостингом, додаванням атрибутів та функціоналом.

До всього, власник зможе швидко розпочати роботу та комунікацію між працівниками, а усі витрати по користуванні поштою оформлювати офіційно, як витрати компанії.

Реєстрація пошти проходить у декілька етапів:

  1. Реєстрація у Google Workspace.
  2. Налаштовується обліковий запис на сервісі.
  3. Проходить налаштування DNS домену компанії.
  4. Завершення налаштування: створення паролів, двофакторна автентифікація, доступ до сервісів Google.

На перший погляд, все просто, однак кожен з пунктів вимагає покрокових дій, налаштування і, найголовніше, правильного введення даних. Заручившись знаннями та досвідом професійних майстрів, отримати корпоративну пошту на Gmail буде просто разом з mccloud.ua. Це спростить виконання завдань колегами по роботі та покращить взаємодію у колективі без витоку даних назовні.

0
репостів
0
репостів