Варіанти просування власною дошки оголошень

Сьогодні в інтернеті знаходиться десятки, а то і сотні дошок оголошень, на яких розміщуються тисячі товарів. А враховуючи той факт, що в інтернет сферу приходить все більше серйозних компаній та інвесторів, за останні роки можна виділити лише одну чи декілька самих популярних дошок оголошень. Саме на їх долю приходиться більше 80 % трафіку, тому останні дошки вимушені шукати способи просування своїх ресурсів різними способами. Бо статистика показує, що користувачу не цікаво викладати свою об'яву на ресурс, який не користується великою популярністю.

Просувати свої молоді ресурси з урахуванням великої конкуренції досить важко, але існують способи отримати нових постійних користувачів. Власне, представлені методи можуть відноситись і до інших інтернет ресурсів та сервісів, але невелика різниця з просуванням дошок оголошень тут є. Наприклад, не завжди користувачам в соціальній мережі Інстаграмм буде цікаво переходити на сайт і подавати своє оголошення якщо вони заходять на сторінку з розважальними задачами. Ому серед перевірених методів просування дошки оголошень варто виділити наступні варіанти:

  • Таргетована реклама — спосіб недорого отримати переходи на свій ресурс, вибравши аудиторію серед десятків параметрів. Серед таких параметрів можна вказати регіон, вік користувача, його вподобання та інші параметри. При правильному налаштуванні параметрів можна отримувати недорогі переходи на свій ресурс з можливістю реєстрації нових користувачів та подання ними нових оголошень.
  • Реклама в соціальних мережах — не менш дієвий спосіб, але при правильному підході, бо соціальні мережі люблять креатив та цікаву яскраву інформацію. Реклама у популярних спільнотах може дати суттєвий приріст користувачів, а приємні бонуси за реєстрацію або подачу оголошення приведуть ще більше трафіку. Один з цікавих прикладів — після певного свята у людей залишаються непотрібні речі, з якими вони готові розпрощатися. Тому в своїй рекламі можна спонукати особу викласти оголошення з непотрібними речами.
  • Реклама у блогерів та відомих людей — не менш дієвий спосіб привернути увагу до вашого ресурсу, але в такому випадку важливі два фактори. Перший це правильний підбір блогера, його аудиторія мусить бути лояльною та реальною. По-друге, вам треба створити дійсно привабливу та креативну рекламну пропозицію, котра зможе привернути увагу аудиторії.

Насправді, на теперішній час щоб просувати свій ресурс і дійти до високих результатів треба бути готовим інвестувати кошти на постійній основі, і тоді результат буде позитивним.

0
репостів
0
репостів