Нішевими називають парфуми, які є унікальними і складаються з ідей та емоцій. В них присутня певна філософія, що передує створенню повноцінної колекції ароматів. Тут немає залежності до тенденцій моди. А кількість виготовлених продуктів дуже обмежений, клієнтам інколи доводиться записувати у чергу, щоб отримати свій флакон особливого аромату.
Успіх Comme des Garcons в унікальності
Парфумерна марка Comme des Garcons з'явилася у 1994 році. Засновницею стала Рей Кавакубо. Ця жінка здійснила справжню революцію у світі парфумерії, бо почала застосовувати «новий» підхід. У її ароматах особливу роль відігравали ностальгічні каталізатори — запах асфальту, міського повітря або свіжовипрасуваної білизни. Новаторство Кавакубо було у всьому. Навіть флакони Comme des Garcons нагадують швидше медикаменти, аксесуари або іграшки, ніж упакування для туалетної води.
Рей Кавакубо добре розуміла, чим відрізнятимуться її запахи від звичних рішень на ринку ароматів. Адже створення чогось унікального, не схожого на комерційні рішення в парфумерії — це і є успіх.
Аромати Ком де Гарсон — це переважно туалетна вода. Багато з них містять синтетичні інгредієнти, які припадуть до душі далеко не кожному цінителю селективної парфумерії.
Також серед композицій Ком де Гарсон можна відшукати і перфоровану воду. Наприклад, аромат, Wonderwood Comme des Garcons. Назва говорить сама за себе — це ідеальний деревний аромат, який підкорює своїми чарівними і загадковими нотками кедра і гваяк дерева.
Ex Nihilo: власний стиль, футуристичний дизайн та паризький шарм
Парфуми Ex Nihilo з'явилася на ринку не так давно. Назва парфумерного будинку була заснована у 2013 році. Ex Nihilo перекладається з латині як «З Нічого». Проте в основі створення лежить незаперечний талант, ентузіазм і віра в створення чогось нового і унікального для сучасного ринку парфумерії.
У його творців спочатку не було завдання орієнтуватися на гучні парфумерні імена або якісь конкретних парфумерів. Вони розробили свій власний стиль, в тому числі і стиль бізнесу. Створили особливий дизайн флаконів і отримали успіх.
Аромати Ex Nihilo припали до душі багатьом саме завдяки спокусливому квітковому звучанні — наркотичному сплеску півонії, персика і лічі, доповнених класичним мускусним звучанням. Саме такими на думку багатьох представниць жіночої статі повинні бути жіночі парфуми. Ex Nihilo - це справжня знахідка для тих, хто прагне дивувати своїм парфумерним гардеробом кожен день.
Aventus - аромат з власними правилами від парфумерного будинку Creed
Аромат Creed Aventus втілює модний нині образ людини, яка любить грати за своїми правилами і всього в житті домагається сама. Аромат є своєрідною присвятою Наполеону Бонапарту. До людини, що змінила обличчя Європи. До нього завжди було особливе ставлення: ним захоплювалися, його обожнювали, боялись і ненавиділи. Сила цієї особистості донині викликає повагу і навіть шанування.
У флаконі Aventus зібрані не просто ароматичні речовини, а частинки біографії великого полководця.