Виявляється звичайним валиком можна робити не лише чудову декоративну штукатурку https://elf-decor.com/ru/products/decorative-coatings-elf-decor але пофарбувати вашого сталевого коня. Спробуємо розібратися, як використовувати звичайний валик для фарбування автомобіля замість фарбопульта і компресора. Відразу зауважимо, що економія в цьому випадку можлива, але фінальна якість роботи майстри - маляри піддають великому сумніву, ліпше скористатись допомогою професіоналів з фарбування авто. Однак, якщо зробити все правильно у відповідності з технологією, то можна домогтися пристойного результату.
Що потрібно для роботи?
Для фарбування авто валиком своїми руками досить мати:
- валик;
- автофарбу;
- автомобільний розчинник.
Структура валика не повинна містити ворсу. Доцільніше використовувати поролон з дрібними порами. Чим їх розмір менше, тим це краще для роботи.
Наявність розчинника обов'язкова. Без нього фарба буде дуже густа, чого потрібно уникати. Розведення фарби повинно здійснюватися в значних пропорціях. Акрилові автоемалі або масляні фарби відмінно підходять для подібних маніпуляцій.
На один автомобіль витрачається близько 2-3 літрів фарби. Автомобільної грунтовки і розчинника необхідно в такому ж обсязі. В арсеналі необхідно мати наждачку, або інший абразив, що підходить за функціональними можливостями для роботи з металом.
Характерні особливості технологічного процесу
Фарбування автомобіля валиком має негативні сторони. Структура поролону така, що яким б він м'яким не був, після його використання полірування все одно буде необхідне. Ця неминучість викликана потьоками, поява яких можлива при неправильних рухах валиком. Працюйте акуратно і не поспішайте, якщо немає бажання проводити довгі вечори з абразивною пастою в руках.
Допустивши помилку один раз, можна погубити всю справу. Перш ніж починати роботу, підготуйте належним чином приміщення. Для цього необхідно забезпечити захист від пилу: спочатку провести вологе прибирання, облити стіни водою, перед входом в гараж покласти мокрі ганчірки. Також знадобиться прилад для нагрівання повітря в приміщенні і вентилятор.
Створення фарбувальної суміші
Якщо в інструкції немає ніяких пояснень, то сміливо створюйте пропорцію 1: 1 фарби і розчинника. Якщо інформація є, то суміш створюється відповідно до зазначених вимог. Створивши пропорцію 1: 1, потрібно пробне фарбування, щоб визначити функціональні можливості складу і перевірити контроль розтікання. Часто рівнозначного співвідношення мало, іноді потрібно більш серйозна розбавка. Але тут потрібно бути гранично обережним, інакше від надлишку можливі втрати функціональних можливостей, і контроль над фарбою може бути втрачений.
Якщо є можливість, то краще використовувати розчинник з уповільненою дією. Використання ацетону, в даному випадку, недоречно, хоча його дуже часто відзначають в інструкції до товару. Його дія досить швидка, що не відповідає розглянутому процесу. До всього іншого, ацетон вітчизняного виробництва відрізняється низькою якістю.
Фарбування автомобіля валиком: правила
Основна відмінність від нанесення фарби фарбопультом виражається в товщині шару. Фарбуючи поверхню валиком, речовина практично розливається, утворюючи не природно товстий шар, який в подальшому просто трісне, навіть на етапі сушіння. Цим і пояснюється потреба в рідкій фарбі. Захоплення фарби валиком не повинне бути зайвим. Шар фарби при нанесенні створювався максимально тонкий.
На висихання шару йде до 4 годин. Витримати цей час варто, так як вивітрювання розчинника триває саме цей період. Інакше можливе розтріскування поверхні. Загалом, потрібно нанести від 3 до 7 шарів, в залежності від ситуації.
- Робота валиком передбачає дотримання наступної механіки: одним прокатом здійснюється фарбування, іншим - захоплення фарби. Здійснюється послідовна робота без накладок, без вирівнювання країв, дотримуючись певного тиску.
- Повторне фарбування одного місця заборонена.
- Не допускати недбалого розливу емалі.
Поява бульбашок чітко сигналізує про зайву товщину шару фарби. Щоб цього не відбувалося, потрібно сильніше розбавити фарбу або знизити кількість фарби, що набирається валиком. Провівши сушку всіх верств, поверхня готується для видалення всіх дефектів.
Основний етап настає після завершення процесу фарбування.
У висновку хотілося б відзначити, що фарбування авто валиком - дійсно екстремальний спосіб, часто не виправдовує старань. Тому доцільніше скористатися сучасними способами фарбування. Так ви збережете свої нерви і час. Все-таки сучасні технології створені для досягнення максимального ефекту і вищої якості.