Поряд із зовнішньою рекламою, що зустрічається поза приміщеннями на кожному кроці, існує також інтер'єрна (внутрішня) реклама. Такий вид реклами виконує не тільки рекламну, а й декоративну функцію. Рекламуючи бізнес, якісні оригінальні рекламні конструкції водночас прикрашають приміщення. В Одесі популярним виробником внутрішньої (інтер'єрної) реклами є рекламне агентство «Фабрика Реклами».
Поняття, сутність та особливості внутрішньої (інтер'єрної) реклами
Внутрішня реклама, що зустрічається також під назвою інтер'єрна, індор, indoor — є видом реклами, місцем розміщення якої є внутрішній простір будівель. По суті, вона виконує функцію помічника у донесенні інформації кінцевим споживачам товарів чи послуг, перебуваючи поза місцем їх продажу чи надання. Індор-реклама може бути представлена графічними, текстовими та іншими видами візуальних об'єктів, які:
- встановлюються у громадських місцях (торгових центрах та комплексах, громадському транспорті, фітнес-центрах, ліфтах тощо);
- привертають увагу цільової аудиторії;
- сприяють збільшенню продажів товарів та послуг.
Головне завдання інтер'єрної реклами — привернути увагу максимальної кількості потенційних споживачів рекламованої продукції.
Засоби розміщення внутрішньої (інтер'єрної) реклами та облік її ефективності
Як вже було згадано вище, типовими місцями для розміщення indoor-реклами є внутрішні простори громадських, адміністративних споруд та будівель, навіть житлових багатоквартирних будинків. До інструментів, що використовуються для розміщення інтер'єрної реклами, належать засоби у вигляді:
- плакатів, стікерів, листівок та інших видів друкованої реклами;
- встановлених усередині приміщення рекламних статистичних конструкцій;
- рекламних інсталяцій, експонування, брендування та інших видів комплексної організації внутрішнього простору.
Враховуючи різноманітність інструментів внутрішньої реклами та її специфічні особливості, вести оцінку та облік її ефективності дуже непросто. Попри це, користь від використання індор-реклами сумніву не підлягає. Про це свідчить приріст товарообігу після її активного використання.
Види внутрішньої (інтер'єрної) реклами
Основними видами індор-реклами, що використовується в системі маркетингу, є:
- Навігаційна. Допомагає потенційному покупцю легко орієнтуватися у пошуках потрібного продукту в торговому приміщенні. Розміщується в місцях, що добре оглядаються.
- Інформаційна. Зазвичай це стенди з інформацією про товари або послуги, які допомагають цільовій аудиторії отримати більше відомостей про них.
- Брендова. Завдяки використанню фірмового стилю бренду допомагає підвищити рівень впізнаваності компанії.
Інтер'єрна реклама може бути внутрішньою магазинною або розташованою у громадських місцях. Перший тип внутрішньої реклами зазвичай дає інформацію про товари та акції конкретної торгової точки, другий — про різні товари взагалі.
Переваги та недоліки внутрішньої (інтер'єрної) реклами
Сильними сторонами індор-реклами є: охоплення великої кількості людей, багаторазовість і тривалість візуальних контактів з потенційними споживачами продукту, цілеспрямований вплив на аудиторію. До недоліків відноситься проблематичність отримати дозвіл на встановлення того чи іншого виду внутрішньої реклами та досить висока вартість місця для реклами.
Попри ці недоліки, використання інтер'єрної реклами вважається одним з найефективніших, перспективних і недорогих можливостей просування товарів і послуг. До основних конструкцій, що позиціюються як елементи внутрішньої реклами, відносяться:
- штендери та внутрішні вивіски;
- об'ємні написи та закріплені на тримачах окремі літери;
- світлові короби та ростові фігури;
- таблички, торговельні стійки, стелажі.
Ці та інші види рекламних конструкцій високої якості за ціною від виробника можна купити чи замовити у рекламному агентстві «Фабрика Реклами». Контактні телефони компанії: (048) 798-21-11 та (048) 702-21-11.