Як змінилась купівельна поведінка українців за 2022 рік - аналітики

Для покупців 2022 рік став роком стрімкого зростання цін, падіння реальних зарплат та економічної нестабільності. Не дивно, що українці вимушені були переглянути свою купівельну спроможність та змінити особливості купівельної поведінки. 

Підсумки року

У грудні 2022 року аналітики сайту зі знижками та промокодами Deshevshe провели соціальне дослідження поведінки українських споживачів. Якщо на початку року обсяги продаж суттєво впали, розрив між об’ємом куплених товарів та виторгом ритейлерів був рекордно великим, то в останні місяці показники практично повернулись на довоєнний рівень. Як стверджують аналітики, кількість покупців зменшилась через відтік людей за кордон, однак ті, хто лишився, почали купувати більше. 

Разом з тим, 60% респондентів заявили, що купували виключно товари першої необхідності, а 40% обирали акційні товари. В останні місяці зросла частка онлайн-замовлень. Навіть якщо поблизу є фізичний магазин бренду, покупець спочатку відвідає сайт, ознайомиться з пропозиціями й тільки тоді прийме рішення, як здійснювати покупку. Яскравий приклад - акції та промокоди Комфі https://deshevshe.net.ua/coupons/comfy-ua, Єви, Jysk та інших брендів.

Тенденції на 2023 рік

Інфляція, втрата роботи, непередбачуване майбутнє змусило українців суттєво переглянути свої споживчі звички. Так, близько 65% опитаних вважають, що стали раціональніше витрачати кошти. Така тенденція збережеться й у 2023 році.

Інші купівельні тенденції, що будуть домінувати у поточному році, згідно з прогнозами аналітиків:

  • Економія. Українці все частіше будуть купувати товари зі знижкою, обирати продукцію власних торгових марок компаній, робити онлайн-замовлення замість візиту фізичних магазинів.
  • Українці будуть більше купувати продукти, щоб готувати вдома, а не замовляти доставку готової їжу. Також очікується, що продаж готових страв скоротиться орієнтовно на 16%.
  • Орієнтація на локальні бренди. Вже сьогодні більшість покупців обирають вітчизняного виробника. Разом з тим, для 52% українців досі в виборі важлива не тільки ціна, а й бренд. Ця тенденція збережеться.

Аналітики відмічають, що українські споживачі частіше будуть відвідувати гіпермаркети, оскільки ті завжди пропонують більше акцій та знижок. Кількість відвідувачів таких магазинів зросте на 16%. Хоча обсяги онлайн-замовлень зростають, частка українців надалі будуть купувати взуття та одяг в офлайн-магазинах через можливість примірки. 

0
репостів
0
репостів