Чому будівельники все ще використовують щебінь поруч з новими залізничними коліями замість бетону

Подорожуючи поїздом можна споглядати мальовничі краєвиди з вікна. Кожен, хто їздив по залізниці звертав увагу на кам'янистий насип, розташований у рейок, що пролягає вздовж всього шляху. Ці камені називаються щебінь. Вони відрізняються своїми сипучими властивостями, за що й отримали таку популярність. Але не тільки це властивість відрізняє насип від інших матеріалів. Розглянемо докладніше, чому будівельники досі використовують кам'янистий настил замість бетону.

Чому щебінь?

Щебінь зручний в застосуванні та економічно вигідний. Купуючи сировину для прокладки багатокілометрової дороги важливо зробити закупівлю найменш витратною. Мала собівартість продукції та висока якість щебеню роблять її популярною на ринку продажів. Удавана крихкість конструкції оманлива. Після остаточного монтажу рейкових перекладин і шпал вони надійно фіксуються.

Поверхня з щебеню є ідеальним баластом. Під час руху, поїзд, який має величезну вагу, створює чималі вібрації й розвиває велику швидкість. Міцність ґрунту, який утримує дорогу, грає найважливішу роль. Навантаження, що припадає на шпали повинна рівномірно розподілитися по площі, створюючи ефект подушки. Прайс на гранітний щебінь в Києві визначається індивідуально кожною компанією та повністю окупається його перевагами.

Відсутність такого рівномірного настилу спричинило би такі несприятливі наслідки, як:

  • проростання бур'янів;
  • вплив високих температур і розтріскування поверхневого шару;
  • наслідок опадів і кліматичних змін;
  • інші фактори, що сприяють аварійних ситуацій, небезпечним для людей;
  • всі вищеописані наслідки призвели б до серйозних аварій, через порушення цілісності та зрушення конструкції.

Позитивні якості щебеню і негативні якості бетону в порівнянні з іншими матеріалами

Щебінь має прекрасні властивості. Добре вивірена величина баласту оптимальна для того, щоб вчасно і швидко відводити надлишки вологи, через порожнечі. Такі порожнечі неможливі при бетонному покриві. Крім цього, бетонне, як і асфальтове покриття швидко тріскається і приходить в непридатність.

На щебені легше, ніж на бетоні провести ремонтні роботи. Щебінь, в процесі експлуатації забруднюється і кришиться, тому його досипають і чистять. Такі роботи не займають багато часу і коштів. Закачування бетоном – це дороге і трудомістке заняття.

Кам'янистий настил має низьку електропровідність, пропускаючи струм лише по рейках.

При будівництві залізничної колії, проводять усадку щебеню, проганяючи по рейках поїзд, чого неможливо домогтися при заливці бетоном.

Пологі, піднесені ділянки та низини впродовж стежки не дають функціональних можливостей для якісного бетонного монтажу, що робить кам'янистий розсип ідеальним рішенням.

Щебінь – це найбільш оптимальний варіант для заповнення площі вздовж рейок. На сьогоднішній момент не придумано нічого найбільш зручного та вигідного в будівництві залізниць. Компанія Express Tehbud пропонує купити щебінь в Києві високої якості. Ціна в Києві на щебінь у компанії найкраща у мiстi. Щоб дізнатися ціну продажу щебеню з кар'єру звертайтеся до компанії Express Tehbud.

0
репостів
0
репостів