Значення правильного пакування для розвитку бізнесу

upakovka tovarivКрасива та практична обгортка є уособленням будь-якого товару, що справляє перше враження покупця про товар. Саме тому, така складова маркетингу як пакування є важливою частиною привернення уваги покупця, інструментом завоювання його довіри та мотивувальним фактором до покупки. Дослідження у цій сфері доводять, що більшість рішень про покупку тих чи інших товарів приймають покупці саме у магазині. У https://evopack.com.ua/perevaga-poligrafiyi-v-suchasnomu-marketyngu/ існує кілька різновидів упакування, що не тільки вбереже товари при транспортуванні, а й прикрасить, правильно їх оформить.

Види пакування товарів

Загалом, пакування можна умовно поділити на декілька видів:

  • споживча;
  • маркетингова.

Перший вид пакування захищає товар при транспортуванні, навантаженні розвантаженні. Як правило, містить загальну інформацію про предмети, що містяться усередині і їх кількість.

Другий вид фасувальний, ділить товар за об'ємом, вагою, виділяє його з поміж інших, містить повну інформацію про продукцію, дозволяючи покупцю самому вибрати з-поміж інших необхідне.

Зараз ринок пакувальної продукції наповнений величезною кількістю асортименту, з якого можна обрати практично все що завгодно.

В чому важливість пакування?


Будь-яка компанія, виробляючи власний продукт прагне, щоб він був найбільш популярним та мав привабливий вигляд, ніж у конкурентів. Завдяки оформленню пакування у фірмовому стилі компанії можна досягнути лідерства у своїй ніші.

Тому, якщо виробник досі у здогадках чому його товар досі залишається поза попитом, то варто врешті задуматися не тільки про якість власної продукції, а й про те як і в чому вона потрапляє до кінцевого споживача. Адже роль спакування на сьогодні грає набагато важливішу роль, ніж кілька років тому. Деякі люди обожнюють процес розпаковування так само, як і отримувати бажану річ, тож недооцінювати таку важливу деталь як пакування не варто.

Зрештою, таку шану зовнішньому вигляду товарів свого часу надали звичайні супермаркети, де покупці самі почали обирати продукти. Тому, сьогодні пакування є важливим джерелом реклами та інформування потенційного клієнта.

Також зовнішнє оформлення товару має відповідати його ціні, адже не може бути товар люксового класу продаватися у сірій неошатній коробці, що відштовхує своїм виглядом. Так само, дешевий товар не має сенсу пакувати в дорогий матеріал, адже це підвищує його собівартість і як результат, це призводить до відтоку потенційних покупців до конкурентів.

Важливо при оформленні будь-якої продукції розміщувати на ній інформацію, що відповідає реальним її якостям. Якщо пакування яскраве, багатообіцяльне, а на справі очікування й реальність не збігають, то покупець втрачає довіру до такого виробника.

Обрати будь-яке пакування можна у виробника ТОВ «ЕВОПАК». Продукція компанії відрізняється доступною ціною та якісним виготовленням з урахуванням побажань замовника.

Таким чином, пакування товару має велике значення не тільки для його переміщення, а й сприймання виробника в цілому, створення позитивного іміджу та залучення потенційних покупців для постійного росту та розвитку бізнесу.

0
репостів
0
репостів