Корпоративні клієнти — вагома складова будь-якого бізнесу. Зокрема, якщо мова йде про велику компанію чи корпорацію. Адже це юридичні особи, організації та підприємства, які приносять значний (якщо не основний) відсоток доходів. Їм надають величезні знижки, вигідні умови страхування, кредитування лізингу тощо, та забезпечують якісним сервісом. Статус корпоративного клієнта автосалону наділяє безліччю привілеїв. Яких саме — читайте в нашому матеріалі.

Чому це вигідно?

Як автосалони заохочують до співпраці та привертають увагу потенційних клієнтів? Насамперед — заниженими цінами. Наприклад, якщо купити автомобіль в «УкрАВТО», корпоративні клієнти можуть отримати знижку до 20% та до 30 днів відстрочки платежу. А це неабияка сума. Водночас, якщо уважно передивитися політику компанії, можна знайти ще безліч вигідних пропозицій.

Проте купівля машини чи навіть цілого автопарку за привабливою ціною — це лише початок. Гарантійний та постгарантійний сервіс — другий вагомий чинник. Адже всі ремонтні роботи покладаються на автосалон. Це означає, що їм будуть надані:

  • право на першочергове обслуговування;
  • доступ до оригінальних запчастин, автохімії чи аксесуарів;
  • персональний сервісний менеджер.

Крім того, машини корпоративних клієнтів обслуговуються кращими механіками на потужному сучасному обладнанні. Специфіка кредитування, страхування чи лізингу також відрізняється від загальних. Не варто приховувати, що до них — особливе ставлення. Проте таке партнерство завжди прозоре, чесне та позбавлене підводного каміння.

Робота за принципом «Все для клієнта»

Чим більш розвинена компанія, тим кращі умови вона пропонує своїм клієнтам. «Хмельниччина-Авто» є частиною великої Корпорації «УкрАВТО», яка працює більше 50 років і не має конкурентів на українському автомобільному ринку. Бути їхнім корпоративним клієнтом — престижно та вигідно. Водночас можна бути впевненим, що якість наданих послуг відповідає світовим стандартам.

Що вони пропонують?

  1. Юридичне оформлення повного пакету документів, що підтверджують договірні відносини згідно з чинним законодавством.
  2. Гнучку систему знижок на послуги, купівлю запчастин та значні відстрочки платежів.
  3. Обслуговування в усій дилерській мережі автосервісів.
  4. Отримання гарантії на кожен вид виконаних робіт: ремонт, ТО, купівля авто чи запчастин до нього тощо.
  5. Довгострокове партнерство.
  6. Цілодобова евакуація.
  7. Максимально широкий спектр послуг.
  8. Діючу систему лояльності в будь-якій точці України (за наявності в місті автосервісного центру «УкрАВТО»).
  9. Пільгові тарифи на страхування, лізинг, кредитування.
  10. Сприяння в придбанні машин та постійна телефонна постсервісна консультація.

Статус корпоративного клієнта — це відмінний спосіб підвищити ефективність бізнесу. А партнерство з надійною Корпорацією допомагає зробити це з мінімальними витратами сил та фінансів.