Брати автомобіль в оренду, як і будь-яке інше майно, ризиковано. Якщо ви це розумієте, то підійдете до вибору зважено, а наші поради вам знадобляться, щоб уникнути неприємностей. Експерти автопрокату Pirel люб'язно розповіли нам всі "підводні камені" подібних послуг. Отже, на що потрібно звернути увагу?

Договір

Авто напрокат - це складна послуга, вона вимагає відповідального підходу. Якщо не хочете отримати сюрпризи у вигляді штрафів і неустойок, варто витратити час, пильно вивчити договір і з'ясувати незрозумілі моменти у менеджера.

Депозит (застава) - запорука серйозності компанії

Деякі компанії працюють без застави, зазвичай мотивуючи чимось на зразок «ми вам довіряємо». Зворушені таким ставленням? І дарма. Терміново шукайте підступ: високий тариф, жорсткі правила оренди, хитрі штрафи, зношені автомобілі. Не будьте наївні: ризик прорахований, і платите за нього ви.

Страхування

Уявіть себе на місці інспектора патрульної служби полыції і перевірте всі дати в полісах КАСКО. Іноді автопрокат не страхує автомобілі економ-класу по КАСКО (і вся відповідальність в разі ДТП лягає на орендаря). Дорогі машини в таку зону ризику не потрапляють, а ось при оренді малолітражок і економ-класу потрібно бути напоготові.

Обмеження відповідальності в разі викрадення або збитку

Якщо у вас є досвід оренди, наприклад, в Європі, вам знайомі SLDW і LDW. Мало хто знає, що для пошкоджень скла, дзеркал і автошин є окрема опція WWI. Постійні клієнти автопрокату воліють завжди підключати до свого замовлення і SLDW і WWI. Йдеться про добової доплату в розмірі 4 - 6 дол. в залежності від класу автомобіля.

Якщо в прайс-листі таких позицій немає, всі ризики лягають на клієнта.

Паливна політика та мийки

Повірте, це зовсім не дрібниці. Завжди беріть машину чистою і мийте її перед поверненням. Чому? Інші компанії автомобіль мити не вимагають. Це неспроста. При огляді під шаром бруду можна не помітити подряпини або вм'ятини. А їх краще виявити відразу, в момент передачі автомобіля, щоб обидві сторони були згодні з оцінкою стану ТЗ. Чиста машина - ваш (і прокатної компанії) захист від можливих проблем.

Паливна політика у всіх різна, але є загальне правило: показання датчика рівня палива при видачі і повернення повинні збігатися. Зазвичай машини видаються з повним баком. Пункти прокату розташовані недалеко від АЗС, менеджери завжди підкажуть, де краще заправитися.

У момент отримання автомобіля не варто поспішати - зайві 5 хвилин і уважний огляд збережуть вам нерви і невиправдані витрати.

Ставлення до клієнта

У «правильному» автопрокаті вам завжди порадять не тільки відповідний тариф або автомобіль, а й поставлять питання, про які ви, можливо, і не замислювалися. Наприклад, дізнаються, чи збираєтеся ви виїжджати за межі області, де будете залишати автомобіль вночі, розкажуть докладно про страхування і можливі наслідки ДТП, штрафи. До речі, не варто думати, що раз машина належить прокатній компанії, то за порушення правил дорожнього руху відповідає організація, а не водій, який перебуває за кермом.

І, звичайно, вас обов'язково попередять: не залишайте документи і ключі в машині, навіть якщо потрібно відлучитися на декілька хвилин.

Якщо ви у всьому розібралися, можна сміливо сідати за кермо! Ми впевнені, що тепер ваша подорож буде приємною!