Як повернути втраченого клієнта

Ви витратили час та зусилля на залучення клієнта, побудували довіру й налагодили співпрацю. Але раптом клієнт зникає. Зв'язок обривається, угоди припиняються, і ви залишаєтеся в невіданні, що ж пішло не так. Проте є перевірені стратегії того, як повернути втраченого клієнта і навіть зміцнити відносини з ним. Адже втрати клієнтів це частина будь-якого бізнесу, тож не варто впадати у відчай — їх завжди можна повернути. 

Чому йдуть клієнти

Клієнти можуть покинути вас з різних причин: незадоволення продуктом чи сервісом, приваблення конкурентами, відсутність особистого зв'язку з брендом, або просто через зміну обставин. 

Попри високу якість продукту чи послуги, клієнт може вибрати дешевшу альтернативу. Якщо клієнт невдоволений некомпетентністю працівників — він також втрачає лояльність. Якщо продукція чи послуга не відповідає очікуванням клієнта або постійно виникають проблеми — це швидко знижує його задоволеність. Ще одна причина — слабкий бренд чи ідентичність. Якщо компанія чітко не комунікує цінності й переваги — клієнт не побачить у ній цінності для себе й тоді питання, як не втратити клієнта, стане для вас як ніколи актуальним.

pexels sora shimazaki 5668842 середнє

Навіщо необхідно повертати втрачених клієнтів

Найперше, повернення клієнтів важливе не тільки для відновлення продажів, але й для підтримання репутації й довіри до бренду. Клієнти, які повертаються, часто стають лояльнішими і будуть рекомендувати ваші послуги іншим.

Залучення нового клієнта обходиться дорожче, ніж повернути старого. Вам не потрібно витрачати час і ресурси на маркетинг, дослідження й переконання.

Лояльні клієнти витрачають більше, ніж нові, бо вони вже знайомі з вашими продуктами й послугами, тому готові купувати більше та частіше.

Нагода повернути старих клієнтів дає вам можливість дізнатися, чому вони пішли та що ви можете зробити, щоб покращити свій сервіс. І бізнес-консультант з побудови відділів продажів зможе вам у цьому допомогти. Найперше — підібрати тактику комунікації, яка спрацює для конкретного випадку, а також підібрати інструменти, що спрощують рутину ваших менеджерів. 

pexels karolina grabowska 5650026 середнє

Стратегії повернення клієнтів

Є різні способи й методи залучення клієнтів й відновлення плідної співпраці з ними.

Персоналізований підхід

Почніть з персоналізованого листа або дзвінка, де ви висловите щире бажання вирішити проблему клієнта і покращити ваші відносини. З'ясуйте причини його незадоволеності та дізнайтесь про його очікування від співпраці з компанією. Подякуйте за попередню лояльність та підтримку й запропонуйте конкретні кроки, як ви плануєте виправити ситуацію й покращити обслуговування.

Пропозиція спеціальних умов

Можете запропонувати спеціальні умови або знижки як подяку за повернення клієнта. Це може бути індивідуальна знижка на наступну купівлю; подарункові сертифікати; пропозиція послуг або товарів зі знижкою; подовження терміну дії раніше наданих бонусів і привілеїв.

Цей спосіб повернення клієнтів дасть можливість їм відчути свою унікальну цінність і підвищить ймовірність ефективного відновлення співпраці.

Покращення продукту або сервісу

Покажіть, що ви працюєте над покращенням продукту або сервісу, і що ви цінуєте відгук клієнта. Запропонуйте клієнту ознайомитися з нововведеннями й дайте зрозуміти, що його думка має значення для покращення роботи компанії.

Забезпечення якісної підтримки

Запевніть, що ваша підтримка буде швидкою і ефективною, щоб клієнт відчував, що його проблеми розв’язують негайно. Адже що таке якісна підтримка? Це не байдужість менеджерів, а доступні канали зв'язку — телефон, чат, електронна пошта. І, звичайно, команда, яка дійсно розбирається у продукті й може швидко усунути проблему. Якщо потрібно покращити навички команди, можна скористатися вебінарами й тренінгами спеціалістів з досвідом, таких як S-Rocket.

Користування CRM системою

CRM дає можливість сегментувати базу даних — виділити цінних, ризикованих або втрачених клієнтів й відстежувати коефіцієнт відтоку клієнтів. Це спрощує підготовку персоналізованих пропозицій саме їм.

Також в CRM є можливість відстежувати результати контактів — скільки клієнтів повернулося та збільшило витрати. Це дає розуміння ефективності окремих  тактик.

Повернення клієнта потребує часу, терпіння і зусиль. Але з правильним підходом і стратегією, ви можете не тільки повернути клієнта, але й зробити його вашим найбільшим прихильником.

0
репостів
0
репостів