Заклики до дії — один з найважливіших інструментів сайту, що дозволяє утримати відвідувачів і стимулювати їх до вирішення конкретного завдання. Такі заклики пов'язані не тільки з покупкою. Так, клієнтам пропонується реєстрація, підписка на новини, скачування безкоштовних матеріалів або перехід по конкретним посиланням — і це лише частина варіантів. Все залежить від конкретної програми просування.
Максимально докладно про цей інструмент ви дізнаєтеся за посиланням https://www.interkassa.com/blog/cta-call-to-action-formirovanie-effektivnogo-prizyva-k-deystviyu/. У блозі платіжного агрегатора Interkassa користувачам пояснюються всі нюанси при використанні закликів до дії:
- правила складання;
- місце розміщення;
- аналіз ефективності.
Є приклади для того, щоб було зрозуміліше, що мають на увазі автори. Детальна публікація дозволить зрозуміти, як застосовувати такий інструмент і коли він доречний. Ми ж коротко розповімо про те, які існують варіанти оформлення подібних закликів.
Яким буває оформлення призову до дії
Основне правило зводиться до того, що хороший заклик завжди помітний на сайті і одночасно з цим доречний, не викликає роздратування. Для залучення уваги використовуються яскраві кольори і зрозумілі написи — наприклад, "Зареєструватися", "Отримати бонус", "Взяти участь", "Купити товар зі знижкою" і т. д.
Рекомендації з оформлення закликів до дії також включають наступне:
- Відмовтеся від занадто яскравих або нестандартних рішень, які порушують дизайн сайту.
- Правильно підберіть кольори для кнопок. Одного-двох відтінків цілком достатньо, а ще такі елементи вдало виглядають на контрастному тлі.
- Активно використовуйте кнопки з текстом або банерами. Аналіз професіоналів показує, що кнопки спрацьовують краще звичайних посилань — приблизно на 28%.
- Переконайтеся, що інформація до кнопки повноцінна, корисна і дає клієнтові розуміння того, що він отримує після вибору пропозиції. Уникайте занадто об'ємних і розлогих пояснень.
Цікавий факт: якщо зробити кнопку, на яку потрібно натиснути клієнту, об'ємною (опуклою, як в реальності), більше людей буде натискати її просто тому, що ця дія вже знайома і звична.
Аналіз ефективності — важлива складова успіху
Часто перше оформлення пропозиції не має належного ефекту. Є параметри, які не спрацьовують, — і не завжди причини на поверхні. Наприклад, якийсь колір асоціюється у користувачів з схожим сайтом, але поганою репутацією. Щоб вчасно реагувати на ефективність дизайну, і необхідний детальний аналіз. А докладніше про це ви дізнаєтеся в тій же статті блогу Interkassa.