Як відкрити свій інтернет-магазин? Основні етапи та важливі деталі

З чого ж починається інтернет-магазин, власники якого амбітно налаштовані на максимальний успіх? Звичайно, з гарної ідеї і моніторингу ринку. Розробка проекту інтернет-магазину та його запуск буде складатися з декількох етапів.

Визначення ніши, в якій буде вигідно розвивати бізнес

Якщо у вас немає напрацьованих каналів поставок товарів за вигідними цінами, не варто починати з нуля занурення у сфери торгівлі, де вже панують великі торгові площадки з вражаючим асортиментом і безкоштовною доставкою. Хіба що ви зможете запропонувати аудиторії ексклюзивні товари або дійсно приємні ціни. Логічніше звернути увагу на ніши онлайн-торгівлі, що досі знаходятся на стадії розвитку - визначити їх можна за допомогю статистичних даних, які легко знайти на просторах Інтернету.

Аналіз обраного для реалізації продукта, вивчення трендів, визначення цільової аудиторії

Якщо ви вже обрали, що саме будете реалізувати, а також знайшли канали для постачання, варто детально вивчити продукт, покликаний привести вас до успіху. Важливими є вимоги покупців до товарів такого типу, останні тренди, популярні торгові марки та найновіщі тенденції.

Визначте свою цільову аудиторію та бов'язково врахуйте її психологічні особливості, потреби і вимоги. Наприклад, якщо ви плануєте продавати нижню білизну або косметику, вашої цільовою аудиторією будуть дівчата і жінки, які одразу звернуть увагу на витончений дизайн сайту магазину, наявність «розбрендованих» назв у асортименті, цікаві знижки та акції. А от більш чоловічі товари варто представляти покупцю у чіткій та конкретній манері з точними характеристиками і швидкою доставкою.

b2c1e5c76fab4b0e21c019b81bc459a7

Аналіз конкурентів, які вже досягли успіху у обраному вами напрямку

Саме після моніторингу інтернет-магазинів, які будуть у ТОП-10 пошукової системи, ви зможете чітко окреслити для себе характерні ознаки власної онлайн-крамниці. Щоб визначити, які саме рішення будуть найактуальніші для вашої цільової аудиторії, проаналізуйте конкурентів по основним параметрам та оберіть, що варто у них запозичити, а від чого - категорично відмовитися.

Обрання назви для сайту

«Як корабель назвеш – так він і попливе». Це повністю актуально не лише для назви самого магазину, а й для його доменного імені – чим воно влучніше і простіше вимовляється, тим більше шансів у покупця запам'ятати ваш магазин та повернутися туди при потребі. Проблема може виникнути на етапі купівлі домену та хостингу, адже ваша ідея вже могла бути використана. На допомогу прийде різноманітність сучасних доменних зон – якщо у зоні com.ua сайт з подібною назвою вже існує, розміщення сайту у регіональній зоні також допоможе охопити широку аудиторію покупців.

Обрання зручної CMS-системи

Від сучасності платформи, на якій буде розміщено ваш інтернет-магазин, напряму залежить зручність та швидкість роботи з ним. Автоматизовані системи додавання товарів, можливість швидко налаштувати фільтри для пошуку продукту по різним характеристиками, різні варіанти оплати та інтегрованість з CRM-системами – все це буде безпосередньо впливати на швидкість роботи, а отже задоволеність клієнтів і ваші прибутки.

Серед великої кількості «двіжків» для інтернет-магазинів популярність впевнено тримають:

  • Бітрікс: Управління сайту;
  • WordPress;
  • OpenCart;
  • Joomla;
  • Drupal та інші.

Це зручні та інтуітивно зрозумілі системи для встановлення сайтів, адаптовані саме під потреби сучасних інтернет-магазинів.

Не менш затребуваними стали автоматизовані онлайн-платформи для розміщення магазинів зі спрощеними конструкторами, які дозволяють створити та налаштувати власну торгову площадку з мінімальними витратами часу і без залучення сторонніх спеціалістів. Recommerce, Shop-Express, Хорошоп, Prom.ua та інші подібні сервіси значно спрощують процес відкриття онлайн-магазину, пропонуючи комплексні платні послуги для швидкого започаткування і розвитку вашого бізнесу. Детальніше про вибір CMS для інтернет-магазину можна ознайомитись у цій статті.

8065c48640fb9a6dca04c90114316869

Розробка дизайну сайту

Гарно оформлена вітрина та приємний зовнішній вигляд торгової точки – запорука успішної торгівлі в усі часи. Для інтернет-торгівлі естетично вдалий дизайн та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс сайту – одні з найважливіших моментів його майбутнього успіху. Тому розробку логотипу, підбір корпоративних кольорів і підготовку дизайну вашого інтернет-магазину краще довірити професіоналам. Звичайно, можна скористатися шаблонами CMS та онлайн-сервісів. Якщо допрацювати шаблон вийде навіть дуже гарний дизайн. Приклад гарних сайтів: JOLLY'S, PAKU-PAKA.

Проте якщо ви націлені на популярність та перші місця в рейтингах, професійно розроблений дизайн – це справжній «маст хев».

Наповнення товарами та контеном

Більшість сучасний систем для розміщення інтернет-магазину пропонують автоматизацію процесу заповнення вашого сайту товарами та його інтеграцію з CRM. Проте самих лише назв та цін недостатньо. Якщо ви плануєте бути на одному рівні з лідерами ринку в обраній вами сфері, якісні фото, зрозумілий та доцільний опис товару, його характеристики – обов'язкові для опрацювання моменти. На них будуть звертати увагу не лише відвідувачі магазину, а й пошукові системи, покликані організувати якнайшвидшу зустріч між покупцем і товаром.

Запуск та тестування

Фінальний етап відкриття інтернет-магазину пов'язаний з безліччю технічних деталей:

  • налаштування дизайну та каталогу товарів;
  • підключення усіх необхідних сервісів для функціонування торгової площадки;
  • вирішення питань оплати та способів доставки;
  • перевірка правильного відображення магазину на різних пристроях;
  • оптимізація онлайн-крамниці під потреби та вимоги пошукових систем.

Після детального пропрацювання усіх зазначених моментів інтернет-магазин тестується для визначення можливих помилок та недоліків роботи сайту. Позитивний результат перевірки означає, що тепер ви стали гордим власником власної крамниці у віртуальному просторі. Але тут лише починається шлях до успіху – тепер перед вами стоїть задача просувати свій інтернет-магазин за допомогою СЕО-оптимізації, реклами у пошукових системах та розкрутки через соціальні мережі – спосіб буде залежати від наявного бюджету та специфіки вашого товару.

0
репостів
0
репостів