Частка електронної торгівлі щорічно зростає, і все більше людей віддають перевагу замовленнями через Інтернет, оскільки це дешевше і заощаджує багато часу. Для продавців продаж через Інтернет також вигідна з низки причин: легше досягти своєї цільової аудиторії, високий попит, скорочення витрат і інші.
Що таке дропшиппінг?
Сам термін безпосередньо пов'язаний зі сферою торгівлі і дослівно в перекладі з англійської означає "прямі поставки". Дропшиппінг - це комерційна діяльність, в ході якої товари реалізуються за допомогою дропшиппера. Тобто якщо говорити простою мовою, то дропшиппінг - це посередництво.
Дропшиппер створює сайт або сторінку інтернет-магазину в соціальних мережах, займається просуванням і обробкою замовлень.
Тобто дропшиппер створює віртуальну вітрину товарів компанії-виробника. Це може бути будь-яка продукція: від одягу, обувь дропшиппинг до сувенірів, подарункових наборів тощо. Така схема вигідніше звичайного інтернет-магазину, оскільки немає потреби вкладати власні кошти в товар, офіс або персонал.
Чому це вигідно виробнику товару?
Вигода полягає в тому, що йому не потрібно витрачати свої сили і гроші на реалізацію товару. Збудувавши міцне співробітництво з декількома дропшипперами, він збільшує свій товарообіг в кілька разів, що йде йому тільки на користь.
З чого складається дохід дропшіппера?
Прибуток дропшиппера - це різниця між гуртовою і роздрібною ціною товару, яку встановлює сам дропшиппер.
Робота вибудовується в такий спосіб:
- ви шукайте покупців;
- приймаєте від них замовлення і перенаправляє їх виробнику;
- виробник відправляє замовлення покупцеві. За попередньою домовленістю товар може доставлятися від імені інтернет-магазина.
Для того щоб почати працювати за схемою дропшиппінгу, необхідно:
- знайти виробників або постачальників, які працюють за схемою дропшиппінг. Сьогодні, коли дропшіппінг набирає все більшої популярності, знайти постачальників для роботи не так складно. Наприклад, Інтернет-магазин взуття https://obuff.ua/ вже багато років працює за схемою дропшиппінгу і пропонує вигідні умови для співпраці з партнерами.
- відкрити інтернет-магазин з товарами одного або декількох виробників. Якщо коштів на запуск сайту немає, то зробити це можна абсолютно безкоштовно в соціальних мережах, як за допомогою створення нового тематичного акаунта, так і за допомогою вже наявної особистої сторінки.
- зайнятися просуванням. Після того, як електронна вітрина повністю оформлена, необхідно приступити до маркетингової складової. Тут все залежить від ваших знань і наявних коштів: таргетована реклама, контекстна реклама, seo-просування, співпраця з блогерами і т.п.
- після отримання замовлення необхідно передати його постачальнику з усіма подробицями і деталями. Потім ви оплачуєте товар постачальнику, а націнку залишаєте собі;
Якщо все пройшло добре, і клієнт отримав своє замовлення в відведені на це терміни і залишився при цьому задоволений, то вважайте, що ваша перша угода пройшла успішно.
У теорії звучить все просто, але на ділі для того, щоб отримувати стабільний дохід, схема повинна бути опрацьована до дрібниць.
Переваги дропшиппінгу
Згідно зі статистикою, понад 80 відсотків всіх дрібних і вузько інтернет-магазинів працюють саме по дропшиппінгу. І на це є маса причин:
- Відсутність вкладень, оскільки вам не потрібно закуповувати товар на реалізацію і орендувати склад. Навіть якщо немає можливості зробити лише однієї сторінки сайт, завжди є перевірений варіант у вигляді сторінки в Інстаграм, створення якої абсолютно безкоштовно. Можливі мінімальні витрати на просування, але все залежить від ваших знань в області маркетингу.
- З попереднього пункту випливає наступна позитивна сторона - відсутність обмежень в методах просувань, як, наприклад, при роботі за франшизою. Вага залежить від польоту фантазії і фінансових можливостей.
- Максимально швидка окупність. Якщо ви все-таки вклали гроші в просування, то окупляться вони набагато швидше, ніж в інших сферах підприємництва.
- Легко розширити асортимент, залучаючи все більше постачальників. Крім цього можна не просто розширити асортимент, а й змінити нішу при необхідності, оскільки немає прихильності до товару і його залишкам на складах.
- Необмежений дохід. Розширюючи базу постачальників і клієнтів, ви збільшуєте свій прибуток, яка не обмежується певними рамками.