Елітна парфумерія - це не просто парфум. У цьому напрямку розрізняють парфуми, парфумовану або туалетну воду та одеколон. Ці види парфумованих продуктів відрізняються концентрацією ароматичних композицій. Найбільш з них концентрованими є парфуми, що забезпечує їм високу стійкість. Туалетна вода є полегшеною версією парфумів і містить меншу концентрацію ароматичних композицій. Це досить практично для повсякденного застосування. Щодо елітної парфумерії у формі одеколону, то цей вид має найнижчу концентрацію ароматичних речовин.
Критерії елітної парфумерії
Зараз ринок парфумів перенасичений пропозиціями, де більшу частину складають підробки. Тому важливо знати чим відрізняється справжній елітний парфум.
Загалом виділяють 3 основні відмінності елітних продуктів: якість складу композиції, відоме ім'я та наявність загальної концепції або особи аромату.
1. Якість складу композиції.
Елітна парфумерія відрізняється від дешевих композицій, перш за все, складом. При виготовленні елітних парфумів, туалетної води або одеколону використовуються інгредієнти натурального походження - рослинного і тваринного. З рослинних компонентів застосовують різноманітні квіткові та фруктові масла: троянди, жасмину, туберози, фіалки. З фруктових компонентів найчастіше використовуються цитрусові: лимони, апельсини та мандарини. Також елітна парфумерія може містити в своєму складі компоненти тваринного походження: амбру (речовина, що виділяється кашалотом), мускус (заліза самця мускусної кабарги), кастореум (виділення внутрішньої секреції бобра), сівет (виділення залоз внутрішньої секреції тваринного сімейства віверових). Використання натуральних інгредієнтів дозволяє створювати глибокі аромати, якими відрізняється елітна парфумерія. Підробити подібні аромати за допомогою хімічних речовин неможливо.
2. Ім'я відомого бренду.
Елітна парфумерія включає тільки продукти відомих будинків моди і косметичних компаній. В цьому випадку, бренд виступає гарантом того, що при виготовленні парфумів використовувалися інгредієнти натурального походження і найвищої якості. Також, на виробництвах відомих брендів діє жорстка система виробничого контролю, що забезпечує відповідність готових духів найсуворішим стандартам якості. Великий вибір елітних парфумів представлено в магазині sharmbeauty.ua: https://sharmbeauty.ua/ljuks/elitni-zhinochi-parfumi. Тут можна обрати будь-який якісний парфум, або ж туалетну воду за досить прийнятними цінами.
3. Наявність загальної концепції аромату.
Елітна парфумерія включає не просто парфуми або туалетну воду, а аромати, що володіють своєю концепцією. При розробці нового аромату відомого бренду, визначається образ жінки, для якої він створюється.
Парфуми Chanel No5, наприклад, створювався для елегантних жінок середніх років, впевнених в собі і мають свій неповторний стиль. Обличчям аромату в різні роки були: Катрін Деньов, Карла Буке і Ніколь Кідман. Останні релізи Chanel є полегшеними версіями відомих ароматів марки, що відображає образ сучасних городянок - наполегливих, динамічних, але при цьому нескінченно жіночних і елегантних.
Проте в окремих випадках елітна парфумерія не завжди базується на певному жіночому образі, іноді вона є втіленням творів мистецтва. Подібним прикладом може служити парфум Salvador Dali. Особливістю, якою відрізняється елітна парфумерія Salvador Dali, є незвичайний дизайн флаконів. Так, перший парфум Salvador Dali був створений на основі картини пензля Далі «Явище особи Афродіти Кнідської в ландшафті». А аромат «Rubylips» став втіленням знаменитих «Рубінових губ» Сальвадора Далі - брошки з рубінів і перлів.
Відповідність парфумерної продукції зазначеним критеріям свідчить про те, що вона відповідає стандартам якості і може називатися: елітна парфумерія.