digital strategy

Прибутковий бізнес, а особливо онлайн-бізнес неможливий без продуманої стратегії. Завдяки якісно сформованому плануванню покрокових дій вдається підвищувати показники та покращувати ефективність. Digital-стратегія - це можливість просування бізнесу завдяки маркетинговим інструментам. Така стратегія мусить відповідати на питання: навіщо, кому, коли, що, де і як рекламувати. Для створення digital-стратегії потрібні фахові спеціалісти. Компанія “iProspect Ukraine” https://www.iprospect.com.ua/marketing-strategy пропонує послуги зі створення стратегії з прицілом на результат у вигляді досягнення конкретним користувачем цільової дії.

Складові якісної digital-стратегії

Для створення якісної digital-стратегії потрібні фахівці. Тому що не кожна компанія може самостійно знайти відповіді на питання - що і як варто рекламувати. Для цього потрібно визначитися:

  • хто ви є і для чого чи кого функціонуєте. Тут потрібна інформація про компанію, яка планує рекламуватися. За основу беруться цінності, які організація створює чи надає. Визначаються ключові відмінності від конкурентів. 
  • яка ваша цільова аудиторія. Для комунікації в digital потрібно розуміти для кого компанія працює, які проблеми клієнтів вона вирішує та як з цільово з цією аудиторією комунікувати.
  • як достукатися до покупця. Головною ціллю маркетингу є дотичність до покупця в той момент, коли він хоче здійснити покупку. Важливо знати, що робить споживач і які приймає рішення, перш ніж здійснює покупку.
  • що говорити. Повідомлення, або ключова думка, з якою залишиться споживач після рекламної комунікації. Тобто те, що стимулює споживача зробити наступний крок на шляху до покупки.
  • яким чином комунікувати. Потрібно зрозуміти, через які канали можна дістатися до цільової аудиторії.
  • як це все реалізувати. Визначити кроки - що конкретно потрібно робити, коли вже дізналися все вище перечислене. І на кожному кроці реалізації здійснюється аналіз показників ефективності.

Що дає digital-стратегія

Головне, що можна отримати від digital-стратегії - це об'єктивний погляд на поточний стан бізнесу та розуміння як і куди далі рухатися.

В результаті стає зрозуміло:

  • наскільки пропозиції компанії є затребувані і скільки конкурентів пропонують те ж саме;
  • хто з людей потенційні клієнти, що вони хочуть вирішити за допомогою пропонованого продукту, де для цього шукають інформацію і в якій формі сприймають та коли приймають рішення про купівлю;
  • як подавати продукти та що краще застосовувати для їх просування;
  • які сильні та слабкі сторони, можливості для розвитку й потенційні ризики та на якому місці знаходиться компанія в очах споживача.