Не з усіма країнами світу в України діє безвізовий режим, для візиту на територію деяких потрібно отримати дозвіл. З цією метою турист звертається до візового центру чи консульства та надає необхідний перелік документів. У кожної держави свої вимоги до того, які папери потрібно надати, але в більшості випадків попередньо турист має оформити медичне страхування.
Його наявність допомагає уникнути великих витрат у випадку, якщо за кордоном знадобиться допомога лікаря. Справа в тому, що в більшості країн, особливо в ЄС та США, медицина коштує набагато дорожче, ніж в Україні. Навіть за простий візит до спеціаліста, консультацію чи виклик «швидкої» доведеться заплатити велику суму в разі відсутності страховки.
Вимоги до полісу
Перш ніж придбати такий документ, потрібно заздалегідь визначити, до якої саме країни планується подорож і скільки днів там перебуватиме людина. Страховка на візу завжди містить дані про страхувальника й застраховану особу, передбачає мінімальну суму покриття 60 тисяч євро в разі настання вказаного в документі ризику. За наявності поліса турист матиме можливість скористатися медичною допомогою в установах за кордоном безкоштовно.
Що покриває страховка для візи
Оформлення туристичного страхування є бажаним і у випадку, якщо для в’їзду на територію іншої країни віза не потрібна. Це пов’язано, знову ж таки, із високою вартістю послуг лікаря за кордоном. Навіть прийому доведеться чекати дуже довго, якщо активної страховки немає. Обов’язково слід подбати про фінансовий захист, якщо планується подорож із дітьми або людьми похилого віку.
Поліс має покривати такі ризики:
- невідкладну медичну допомогу;
- стаціонарне та амбулаторне лікування, в тому числі зубів;
- придбання медикаментів;
- транспортування тіла на батьківщину у випадку смерті за кордоном.
Відповідний документ турист обов’язково оформляє та надає під час відкриття мультивізи до країн Шенгенської зони чи будь-яких інших.