Як відомо, від учора проїзд по місту складає 8 гривень, а до Судилкова та "Імпульсу" - 9. З кожним підвищенням тарифів до підприємства ПрАТ «Шепетівське АТП 16807 висували вимогу покращити якість надання послуг, однак чи то впере ігнорування, небажання перевізника виконувати зобов'язання, чи відсутність конкуренції призвели до того, що маємо не тільки автобуси у неналежному стані, а й відсутність чіткого графіку.
У зверненні до міського голови депутатка зазначила:
"До мене як депутатки Шепетівської міської ради неодноразово звертаються мешканці Шепетівки зі скаргами на жахливу якість громадських перевезень.
Часто автобуси затверджених маршрутів громадського транспорту не виходять на рейси. З трьох рейсів “5” може вийти два. Аналогічно з рейсом “5А”. Зловити маршрут “3” - стало великою рідкістю. Останнім часом нарешті почала їздити “9”, але впевненості, що завтра з якихось причин її знову не випустять на рейс, - немає. Бо вже мали гіркий досвід, коли маршрут взагалі перестали обслуговувати. Вже понад рік, якщо не більше, зник безслідно рейс “4”. У вечірню пору, згідно із затвердженими графіками, мало би бути достатньо громадського транспорту, проте на практиці - після 18:00 дочекатися автобуса стає нереально.
Стан та вигляд автобусного транспорту суперечить усім умовам безпеки, комфорту та санітарії. Коли ти як пасажир їдеш в автобусі, а у підлозі діра, крізь яку видно асфальт - це неприпустимо! Коли двері справно не зачиняються, а пасажири випадають - це не нормально! Коли вибиті вікна чи зламані поручні заклеєні скотчем - це небезпечно! Скільки можна таке терпіти? Люди не тварини!"
Нагадала Марина Ложкіна також і про те, що перевізник повинен дотримуватись взятих на себе зобов'язань:
"Від сьогодні, 1 жовтня, вартість проїзду збільшилася з 5 грн до 8 грн. Так, ми розуміємо, що дорожчають паливно-мастильні матеріали, збільшується мінімальна заробітна плата і т.д. Але якщо ми вже маємо платити по 8 грн, то будьте добрі, принаймні дотримуйтеся взятих на себе зобов’язань. Якщо перевізник на конкурсі виставляє нормальні автобуси, то саме їх і мусить випускати на рейс. А не ті розвалюхи, у які страшно зайти, не те, що їхати. Якщо перевізник погодився їздити згідно із затвердженим графіком, то все ж мусить зробити так, аби мешканці не чекали по 1-1,5 год заявленого рейсу."
Маючи депутатські повноваження, звернулась з вимогою доручити відповідним виконавчим підрозділам міської ради:
- провести чіткий моніторинг дотримання перевізниками затверджених графіків усіх рейсів;
- перевірити автобуси громадського транспорту на дотримання вимог безпеки перевезення пасажирів;
- проконтролювати стан автобусів громадського транспорту на дотримання санітарних норм;
- повідомити, які санкції застосовуються у разі не дотримання перевізниками всього вищепереліченого;
- розробити шляхи виходу з кризи громадських перевезень у Шепетівці та можливостей залучення інших перевізників до надання цих послуг для розширення ринку та сприяння конкуренції.
31 депутат підтримав запит, адже також незадоволені ситуацією з перевезенням шепетівчан.
Яким буде результат розгляду запиту, чи будуть прийняті якісь рішення та вжиті заходи, депутатка звернулась до міського голови Віталія Бузиля доповісти громаді публічно через ЗМІ.