Мені здається, що це зроблено, щоб ще більше насміхатись над людьми. Знущаються, як тільки можливо...
Так і хочеться ногою постукати
Вже не знають,як ще принизити людей.А самі не пробували стати на коліна перед віконцем?
Жесть просто, як це принизливо, слів бракує...
Директор підприємства Роман Тихончук в розмові із журналістами «ХМ-ІНСАЙД» спочатку заперечував цей факт. А згодом пояснив: дійсно таке розташування віконечка для комунікації зі споживачами пов’язане із тим, що приміщення самої каси компанії нижче рівня землі. І поліпшити умови для платників комунпослуг можна не інакше, як дозволити вхід у приміщення.
«Можемо їх хіба що запускати всередину каси, але ж карантин і всі там будуть натовпом іти. А для того, щоби в іншому місці створити касове вікно, то хто за це буде платити?», – зауважив Роман Тихончук.
Додав, що спробує знайти можливість вирішити цю проблему.
Та це не єдине, що обурює шепетівчан. З нового 2021 року, без опередження, компанія підняла тарифи за обслуговування будинків.
Скажіть,будь ласка, чому "Управдом" підняв квартплату з січня і навіть ніяких попереджень і оголошень не було? А послуги як були нікудишні, так і лишилися.
Лише сьогодні на сайті компанії з'явилось оголошення:
До відома мешканців багатоквартирних будинків, які перебувають в управлінні приватного підприємства «Управдом» У зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати та цін на енергоносії та матеріали з 1 січня 2021 року набувають чинності нові тарифи на управління багатоквартирними будинками. Обговорення та пропозиції приймаються протягом 10 днів з моменту оголошення. Співвласники багатоквартирних будинків мають можливість для зменшення вартості тарифів відмовитись від надання окремих послуг по будинку. Більш детальну інформацію можна отримати у ПП «Управдом» за адресою м. Шепетівка , Старокостянтинівське шосе ,29.
Нагадаємо, ПП «Управдом» є управителем частини житлового фонду м.Шепетівки.В управлінні та утриманні підприємства знаходиться 110 багатоквартирних будинків.