Метою діяльності служби є в оперативному режимі, цілодобово приймати вхідні дзвінки від мешканців для врегулювання питань, які потребують негайного втручання з боку структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста. В першу чергу мова йде про екстрені ситуації — прориви водопровідних та каналізаційних мереж, пошкодження мереж теплопостачання, перебої у постачанні електоренергії, розгерметизація каналізаційних люків тощо.
«Єдиний центр консолідації «гарячих» дзвінків ШЕДС-1503 надасть додаткові можливості оперативного реагування на проблеми, які вимагають швидких господарських рішень. Така служба допоможе профільним заступникам міського голови постійно тримати руку на пульсі ситуації у громаді, а мешканцям оперативно сповіщати про надзвичайні ситуації,» — коментує Шепетівський міський голова Віталі Бузиль.
ШЕДС-1503 працюватиме на базі проєкту «Відкрите місто». На платформі мешканці Шепетівської громади зможуть в режимі реального часу створювати повідомлення про проблему на карті міста та детально її описати. Після модерації управління міським господарством направлятиме повідомлення для розв’язання проблеми відповідальним службам.