Частина 2 статті 53 Виборчого кодексу України визначає, що друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про підприємство, що здійснило друк, або інформацію, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата або партії (організації партії), яка висунула кандидата (кандидатів), їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів. Проте на Хмельниччині не всі кандидати та партії – суб’єкти виборчого процесу дотримуються цієї норми. Упродовж 1-4 жовтня ОПОРА зафіксувала в області значну кількість зовнішньої агітації без вихідних даних.
У Шепетівці без вихідних даних розмістили білборди партії «Наш край», ВО «Батьківщина», кандидата на посаду міського голови від партії «Слуга народу» Максима Бондарєва, а на білбордах ще одного кандидата на посаду міського голови – Аліма Штена – зазначено лише тираж та підприємство, що здійснило друк.
Крім того, на транспортних засобах у Шепетівці ОПОРА фіксує банери без вихідних даних з написами «За конкретні справи», «Епіцентр Агро» та логотипом партії «За конкретні справи» на характерному для політичної сили фіолетовому фоні.
«У випадку з партійною символікою на корпоративному транспорті чи на автомобілях працівників підприємства, яке належить кандидату, можемо говорити про ознаки залучення так званого корпоративного адмінресурсу, можливість тиску на підлеглих», – говорить координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Хмельницькій області Андрій Попик.
Водночас поліція в області не фіксує значної кількості порушень виборчого законодавства. Як повідомила ОПОРІ начальниця сектору комунікації ГУНП в Хмельницькій області Інна Глега, актуальну інформацію щодо зафіксованих порушень та подій, що порушують виборчий процес, поліція оприлюднює через інформаційно-аналітичну систему «Місцеві вибори-2020». Відповідно до даних цієї системи станом на 4 жовтня в області зафіксовано 7 подій, що порушують виборчий процес: 5 у вересні (м. Волочиськ, с. Грузевиця, с. Видава, с. Давидківці та м. Дунаївці) та 3 в жовтні (м. Славута й м. Кам’янець-Подільський).
У частині 1 статті 53 Виборчого кодексу України йдеться про те, що кандидат, партія (організація партії) – суб’єкти виборчого процесу можуть на власний розсуд виготовляти матеріали передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів свого виборчого фонду. Кандидат, партія (організація партії) – суб’єкт виборчого процесу можуть також виготовляти друковані матеріали передвиборної агітації з використанням обладнання, що їм належить. Відомості, що містяться у таких матеріалах, повинні відповідати вимогам законодавства.