В основі «Інженерного тижня» лежить концепція STEM-освіти — візуалізація наукових явищ, практичне вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики та мистецтва.
Учні 3-4 класів будували вежі (найвища 55 см), робили штучний сніг, «кували» ланцюги (найдовший 3,2 м). Висновки у дітей просилися самі: чим вужча смужка, тим довший ланцюг, а вежу складаємо спокійно! Робота в команді дала поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу вдома з дорослими. Зокрема, разом з батьками будували перископи, спектроскопи, фільтри для води, пристрої для ловіння вітру, запускали ракети. А лабіринт вийшов на славу! Приємно, що дівчатка долучилися до створення приладів та мали можливість стати частиною інженерної спільноти.
Серед учнів середньої школи найактивнішими були школярі 7-8 класів. Вони створювали моделі кровоносної системи та легень. Оскільки за програмою з біології на часі вивчаються ці теми, то відбулася вдала інтеграція інженерії та біології. Створено гарні умови для кращого розуміння біологічних процесів та діяльнісного підходу у застосуванні знань.
До того ж діти мали можливість переглянути презентації, що допомогли познайомити з видатними вченими, дизайнерами, інженерами, переглядали та обговорювали науково-популярні фільми про можливості дослідження космосу, усунення екологічних проблем, створення робототехніки.
Ми прагнемо, щоб діти досліджували і намагалися зрозуміти навколишній світ, доторкнулися до світу інженерії. Саме тому, разом з онлайн-платформою «Освіта Нова» ми перетворили НВК№3 цього тижня на дослідницьку лабораторію, де теоретична наука набувала практичного застосування.
Команда педагогів Шепетівського НВК№3