Наше сьогодення зумовило появу багатьох варіантів навчальних програм з музики для загальноосвітньої школи, однак спільним залишається основне завдання — вдосконалювати методику проведення уроків музики, бо це основна форма музичного виховання школярів. Як урок мистецтва він має свою специфіку і спрямований, передусім, на розвиток емоційного музично-естетичного досвіду учнів. Для цього вчителям необхідно на певних етапах своєї роботи оновлювати та удосконалювати форму проведення уроків, доповнюючи їх інноваційними технологіями.
Саме з цією метою, 18 жовтня 2012 року, згідно з планом роботи районного методичного кабінету відділу освіти Шепетівської РДА, на базіРМК, відбувся семінар вчителів музики та музичного мистецтва на тему «Методи розвитку творчих здібностей вчителів музики». Учасниками семінару-практикуму були:
-методист відділу освіти Щур О.О.;
-вчителі музики та музичного мистецтва (Левчук Т.О., Левчук Р.М., Шустова Л.В., Ста шевська Н.С., Огарєв А.В., Дудар О.П., Мазуркевич Л.В., Мельник І.С., Августинович В.І., Сідлецька Л.Ю.).
У виступах було розкрито актуальність проблеми семінару. Адже сьогодні, коли з особливою гостротою постає завдання формування духовного світу людини третього тисячоліття, відродження і розквіт культурних традицій народу, викладання предметів художньо-естетичного циклу стає одним із пріоритетних напрямів у навчанні та вихованні школяра, у розвитку його особистості.
Підведення підсумків семінару відбулося за круглим столом на тему: «Представлення комплексу творчих методів. Поетапна методика роботи вчителя».
Дитині потрібна глибина почуттів, їй потрібні ті рухи душі, які збагачують її щирими почуттями, розумними думками, розвивають естетичний смак, відкривають шлях до розуміння навколишнього світу — така спільна думка об’єднала учасників семінару вчителів музичного мистецтва, який був проведений на високому навчальному та науково-методичному рівнях.
Розділ
Освіта та наука
Вчителі музичного мистецтва відвідали на семінар-практикум
Одним з дійових засобів естетичного виховання людини є музика. Музика — це мова почуттів. Мелодія передає найтонші відтінки почуттів, недоступні слову. Музика починається там, де закінчується слово. І якщо словом обмежується проникнення вихователя в потаємні куточки юного серця, якщо після слова не починається тонше й глибше проникнення — музика, виховання не може бути повноцінним. Музика й музичне мистецтво в школах — не тільки навчальний предмет, а й могутній засіб виховання, який має надати емоційного й естетичного забарвлення всьому духовному життю людини.
Фотогалерея
View the embedded image gallery online at:
https://shepetivka.com.ua/novyny/osvita/544-vchiteli-muzichnogo-mistetstva-vidvidali-na-seminar-praktikum.html#sigProIdc2422b29cb
https://shepetivka.com.ua/novyny/osvita/544-vchiteli-muzichnogo-mistetstva-vidvidali-na-seminar-praktikum.html#sigProIdc2422b29cb