Освіта

Понеділок, 26 листопада 2012 16:59

Фестиваль "Гармонія руху"

Автор
З 19 по 23 листопада 2012 р. в ДНЗ м.Шепетівки проводився фестиваль «Гармонія руху» за участю вихованців дошкільних навчальних закладів. Програмою фестивалю були охоплені дошкільники різних вікових категорій. В усіх ДНЗ розроблені програми фестивалю, відповідно до яких руховий режим дітей упродовж фестивального тижня реалізовувався через різні форми їх рухової діяльності : фізкультурні та музичні заняття , ранкову гімнастику , рухливі ігри та фізичні вправи на прогулянці, фізкультхвилинки, гімнастику пробудження після денного сну, прогулянки-подорожі, самостійну рухову діяльність.
Відомо, що день, який минає, обміну і поверненню не підлягає. Тому про реалізацію запланованого потрібно дбати щоденно, надто директорам ЗНЗ. 21.11.2012 на базі Рилівської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар керівників шкіл з теми "Тайм-менеджмент у діяльності керівника сучасного навчального закладу.
Четвер, 22 листопада 2012 18:08

Тиждень толерантності у МНВК

Автор
З метою забезпечення комфортних умов перебування учнів у Шепетівському МНВК, формування спільної діяльності одногрупників, творчого розвитку особистості кожного з вихованців з 12 по 16 листопада проводився Тиждень толерантності під девізом «Толерантність — дорога до миру».
П'ятниця, 16 листопада 2012 18:02

Книга педагогічних знахідок

Автор
15 листопада в дошкільному навчальному закладі №9 «Барвінок» відбулося засідання клубу вихователів « Книга педагогічних знахідок» з питання «Психолого – педагогічне проектування діяльності дітей та дорослих».
Одним з дійових засобів естетичного виховання людини є музика. Музика — це мова почуттів. Мелодія передає найтонші відтінки почуттів, недоступні слову. Музика починається там, де закінчується слово. І якщо словом обмежується проникнення вихователя в потаємні куточки юного серця, якщо після слова не починається тонше й глибше проникнення — музика, виховання не може бути повноцінним. Музика й музичне мистецтво в школах — не тільки навчальний предмет, а й могутній засіб виховання, який має надати емоційного й естетичного забарвлення всьому духовному життю людини.