Так, шепетівчанка натрапила на шахраїв, коли замовляла одяг в одній із соціальних мереж. Дівчина переказала на невідомий рахунок 900 гривень в якості повної передплати, однак товару так і не отримала.
Ще одна потерпіла, 65-річна нетішинка, втратила більше 10 тисяч гривень. До жінки подзвонив невідомий, який представився працівником банку. У розмові чоловік запропонував переказати усі заощадження на «новий» рахунок, нібито для розблокування її картки.
Жінка виконала усі вказані їй операції, після чого втратила свої кошти.
За обома фактами дізнавачі Шепетівського райуправління поліції розпочали кримінальні провадження за ч. 1 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України і наразі працюють над встановленням усіх обставин.
Правоохоронці радять дотримуватися простих правил, щоб не потрапити на гачок аферистів:
- купуйте та сплачуйте лише на перевірених сайтах, надайте перевагу післяплаті;
- для онлайн-шопінгу заведіть віртуальну картку і переказуйте на неї лише суму, необхідну для оплати;
- не повідомляйте нікому термін дії картки, CVV та PIN-код;
- якщо вам телефонують з невідомого номера та представляються працівниками банку, припиняйте розмову. Особисто зателефонуйте на гарячу лінію вашого банку та уточніть інформацію.
Будьте обережні та бережіть свої заощадження!
Поліція Хмельницької області