Право на отримання допомоги мають роботодавці які:
- зупинили або ж скоротили свою діяльність через карантин;
- сплачували ЄСВ упродовж 6 місяців, що передують даті зупинення чи скорочення діяльності.
Зверніть увагу!!!
Для отримання допомоги роботодавець може звернутися, протягом 90 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності, до центру зайнятості чи філії Хмельницького ОЦЗ, за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та подати наступні документи:
- заяву на отримання допомоги у довільній формі;
- копію наказу із зазначенням дати початку зупинення/скорочення діяльності;
- відомості про працівників (якщо такі є в штаті), у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю;
- довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні 6 місяців, що передують даті зупинення/скорочення діяльності, виданою ДПС.
Пакет документів можна подати через скриньку для кореспонденції розміщену на вході центру зайнятості чи філії Хмельницького ОЦЗ (оригінал), поштовим відправленням (оригінал) на e-mail центру зайнятості/філії (сканкопії).
Розмір допомоги. Допомога встановлюється за кожну годину втраченого робочого часу із розрахунку 2/3 тарифної ставки окладу та не може перевищувати мінімальну заробітну плату, встановлену Законом на 2020 рік (4 723 грн). Сума допомоги по частковому безробіттю не оподатковується!
Повну інформацію можна отримати у відділі організації надання послуг роботодавцям Хмельницького обласного центру зайнятості за номером (0382) 79-57-40 або в будь-якому центрі зайнятості чи філії Хмельницького ОЦЗ. А також ознайомитися на сайті Державного центру зайнятості https://www.dcz.gov.ua/ у рубриці «Роботодавцям» (розділ «Допомога по частковому безробіттю на період карантину»).
За матеріалами Хмельницького обласного центру зайнятості