Впродовж минулого та поточного тижнів бригади підрядної дорожньої організації виконували роботи з:
- армування зуба берегової опори з попереднім влаштуванням опалубки;
- заміни матеріалу основи в місцях пучиноутворень, на самій штучній споруді та підходах до неї;
Наразі продовжується робота з відновлення деформаційних швів, їх гідроізолювання.
Нагадаємо: шляхопровід через залізницю поблизу Мокіївців має загальну довжину 28 метрів, був зведений ще у 1938 році. Капітально ремонтувався у 1975-му та поточним ремонтом у 2000 та 2018 роках. Як і у більшості штучних споруд, які наявні на автошляхах загального користування в Україні, строк експлуатації даної переправи через залізничні колії, давно минув, можливості капітально її відновити наразі немає через брак фінансування шляхового господарства та повномасштабну воєнну агресію рф.
Тож підтримуємо та зберігаємо експлуатаційні характеристики мостів та шляхопроводів Хмельниччини в рамках експлуатаційного утримання, виходячи з наявних ресурсів.
⚠️ Звертаємо увагу часників дорожнього руху на те, що роботи виконуються без зупинки транспортного потоку, діють обмеження для руху великовагового транспорту. Відтак просимо бути максимально уважними та обережними у місцях їх проведення, особливо поблизу великогабаритної дорожньої техніки. Звертайте увагу на попереджувальні дорожні знаки та завчасно знижуйте швидкість.