В межах експлуатаційного утримання мостового переходу, було виконано наступний комплекс робіт:
- Видалення чагарнику та розчищення русла водойми;
- Укріплення откосів залізобетоном;
- Відновлення захисного шару бетону на мостових балках, ригелях і опорах;
- Встановлення металевої бар'єрної огорожі на підходах;
- Влаштування захисного шару бетону на тротуарних блоках;
- Фарбування бетонного колесовідбійника та перильного огородження.
Довідково: штучна споруда має довжину 12,46 метрів та габарит 10,3 метра з тротуарними блоками по 1 м шириною. Міст зведений ще у 1970 році, з того часу жодного разу не ремонтувався капітально.
Нагадаємо, на період воєнного стану на Хмельниччині призупинено реалізацію проектів з повноцінного відновлення дорожньої інфраструктури. При цьому, вкрай важливим є безперебійне функціонування основних логістичних маршрутів, якими відбувається постачання товарів гуманітарного призначення та маршрутів, які працюють для забезпечення потреб війська. Тому, усі дорожньо-відновлювальні роботи проводяться за рахунок експлуатаційного утримання в межах наявного фінансування.