Ремонт мостів, шляхопроводів та водопропускних труб є одним із важливих завдань експлуатаційного утримання транспортної інфраструктури. Всі ці об’єкти називаються «штучними спорудами» та мають критично важливе значення для збереження безпечного проїзду автошляхами.
Що зроблено?
Підрядною організацією здійснено:
- укріплення опор і фундаменту відкрилків штучної споруди залізобетоном;
- укріплення вхідного та вихідного русла водойми бетоном;
Що за планами далі?
- оштукатурювання відкрилків і частини берегових опор;
- нанесення захисту на неомонолічені конструкції;
- демонтаж пошкодженого бетонного та монтаж металевого колесовідбійника проїзної частини мосту;
- влаштування бетонних конструкцій тротуарного блоку.
Довідково:
В результаті тривалої експлуатації, значна кількість штучних споруд на автошляхах державного значення країни, перебувають в обмежено придатному та непридатному експлуатаційному стані.
Водночас, на період воєнного стану, на Хмельниччині призупинено реалізацію проектів з капітального відновлення дорожньої інфраструктури. При цьому вкрай важливим є безперебійне функціонування основних логістичних маршрутів, якими відбувається постачання товарів гуманітарного призначення та маршрутів, які працюють для забезпечення потреб війська.
Тому, усі дорожньо-відновлювальні роботи проводяться в межах експлуатаційного утримання задля безпеки дорожнього руху в межах наявного фінансування.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області