Ремонт доріг за сучасною технологією
- Автор теми
- Відвідувач
31 бер. 2017 16:05 #111958
від
Від учора в центрі міста шепетівчани можуть спостерігати за початком роботи установки УЯР-1, яку місто придбало для ремонту доріг. Дана техніка призначена для поточного ремонту усіх видів асфальтобетонного покриття, як в умовах міста, так і на позаміських дорогах.
Використання струменево інєкційної технології ремонту із застосуванням бітумної емульсії є новим та прогресивним методом проведення поточного ремонту автошляхів.
Висока якість і продуктивність установки УЯР-1 досягається при дотриманні необхідних вимог. Матеріали, які використовуються при роботах, а це бітумна емульсія (катіонного типу) та щебінь (із гірських основних або кислих порід) мають відповідати встановленим державним стандартам. Найбільш висока якість ремонтних робіт досягається при температурі повітря 5оС і вище, але можлива робота і при більш низьких температурах.
Завдяки особливостям бітумних емульсій, які застосовуються при ремонтних роботах, волога основа не впливає на їх якість.
Технологія виробництва передбачає декілька етапів. В першу чергу місця дефектів очищаються повітряним струменем. Далі поверхня покривається тонким слоєм бітумної емульсії. На третьому етапі місця дефекту заповнюються щебенем обробленим емульсією на виході з робочого рукава установки. І завершує ремонт нанесення захисного шару необробленого емульсією щебеню.
Піся закінчення робіт потрібно лише 20 хвилин для затвердіння покладеної суміші та для відновлення руху по відремонтованій ділянці дороги.
УЯР-1 дає можливість проводити ремонт з робочих стоянок, використовуючи довжину робочого рукава установки, та розташовуватися на проїжджій частині таким чином, щоб забезпечити безперешкодний проїзд автотранспорту і безпеку персоналу.
Ремонт доріг за сучасною технологією був створений
Від учора в центрі міста шепетівчани можуть спостерігати за початком роботи установки УЯР-1, яку місто придбало для ремонту доріг. Дана техніка призначена для поточного ремонту усіх видів асфальтобетонного покриття, як в умовах міста, так і на позаміських дорогах.
Використання струменево інєкційної технології ремонту із застосуванням бітумної емульсії є новим та прогресивним методом проведення поточного ремонту автошляхів.
Висока якість і продуктивність установки УЯР-1 досягається при дотриманні необхідних вимог. Матеріали, які використовуються при роботах, а це бітумна емульсія (катіонного типу) та щебінь (із гірських основних або кислих порід) мають відповідати встановленим державним стандартам. Найбільш висока якість ремонтних робіт досягається при температурі повітря 5оС і вище, але можлива робота і при більш низьких температурах.
Завдяки особливостям бітумних емульсій, які застосовуються при ремонтних роботах, волога основа не впливає на їх якість.
Технологія виробництва передбачає декілька етапів. В першу чергу місця дефектів очищаються повітряним струменем. Далі поверхня покривається тонким слоєм бітумної емульсії. На третьому етапі місця дефекту заповнюються щебенем обробленим емульсією на виході з робочого рукава установки. І завершує ремонт нанесення захисного шару необробленого емульсією щебеню.
Піся закінчення робіт потрібно лише 20 хвилин для затвердіння покладеної суміші та для відновлення руху по відремонтованій ділянці дороги.
УЯР-1 дає можливість проводити ремонт з робочих стоянок, використовуючи довжину робочого рукава установки, та розташовуватися на проїжджій частині таким чином, щоб забезпечити безперешкодний проїзд автотранспорту і безпеку персоналу.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Платиновий учасник
Менш
Більше
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
31 бер. 2017 22:13 #111967
від Іван
Відповідь від Іван у темі Ремонт доріг за сучасною технологією
Ще треба навчитися нею користуватися.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- myron
- Платиновий учасник
Менш
Більше
- Дописи: 1239
- Подяка отримана: 144
31 бер. 2017 22:21 - 31 бер. 2017 22:26 #111969
від myron
Відповідь від myron у темі Ремонт доріг за сучасною технологією
Нова техніка це добре! Але висока якість і продуктивність установки УЯР-1 досягається при дотриманні необхідних вимог. Матеріали, які використовуються при роботах, а це бітумна емульсія (катіонного типу) та щебінь (із гірських основних або кислих порід) мають відповідати встановленим державним стандартам! Яка ціна цих компонентів? Можливо дешевше латання по старому методу? Поживем побачим!
Останнє редагування: 31 бер. 2017 22:26 ким myron.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Платиновий учасник
Менш
Більше
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
01 квіт. 2017 08:12 #111973
від Іван
Відповідь від Іван у темі Ремонт доріг за сучасною технологією
По старому методі- це по судилківському? Нє краще хай вже вчаться ,поідуть на курси ,але хай вчаться по нормальному робити, канєшно, якщо фахівці при цій техніці не з судилкова.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Anykey
- Платиновий учасник
Менш
Більше
- Дописи: 1171
- Подяка отримана: 318
21 серп. 2017 13:19 #114195
від Anykey
Відповідь від Anykey у темі Ремонт доріг за сучасною технологією
Нарешті зауярили ями на проспекті. Якість робіт, як і раніше, шкутильгає. Маленькі ямки в основному стали горбочками, велику яму на перехресті Островського толком так і не закидали. І мучка, мучка кругом...
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Платиновий учасник
Менш
Більше
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
21 серп. 2017 23:08 #114198
від Іван
Відповідь від Іван у темі Ремонт доріг за сучасною технологією
Це вони до зими готуються з мучкою. Ще на проспекті ливневу каналізацію засруть і теж плитами позакривають.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
Час відкриття сторінки: 0.078 секунд