Пасажирські перевезення у Шепетівці
- Автор теми
- Відвідувач
14 черв. 2018 10:35 #118118
від
Авто був створений
Сьогодні прийшлось їхати автобусом, давно не їздила і більше не хочу. Їхала жовтою 9 на жд вокзалі люди в автобус заскакували на ходу, на слідуючій зупинці він не мав ставати, але люди махали, тому став, біля базару те саме, я спішу, і люди заскакують. Скільки це буде продовжуватись, і водія зрозуміьи можна що спішить, бо це його гроші, а людям що робити, особливо стареньким, поки побачать номер маршрутки, то вона вже відїхала. Стан автобуса жахливий, шановно владо, зима на носі, скільки ще ми будем їздити на цих розвалюхах і з таким ставленням водіїв? Анон
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Novaya
- Учасник-експерт
Менш
Більше
- Дописи: 89
- Подяка отримана: 18
17 черв. 2018 16:03 #118156
від Novaya
Це дуже наболіла тема і коментують її всі, кому не ліньки. Але ніхто не хоче чесно сказати, що перевезення пасажирів перетворилися на бізнес, безпека і культура обслуговування відсутні Головне ГРОШІ!!!!.
В більшості країн пасажирський транспорт був і є комунальним, тобто власністю громади і працює на місто і його мешканців, а доходи йдуть в міську казну. Збитки, в разі їх виникнення, компенсуються муніціпальною владою. Недарма частина міст (Київ, Львів і др.) України відмовляються від маршруток і відтворюють комунальні атопідприємства ( на кшталт державних і комунальних періода СРСР). А це і контроль, і безпека перевезень, і режим трудаі відпочинку водіїв. Недарма в "Ревізорі" на Новому показували роботу і життя приїзжих водіїв- вахтовиків київских маршруток, їх будення, роботу по 16 годинв день, умови відпочинку на збитих з дошок нарах у кімнаті, в якій відпочивають ще декілька водіїв -заробітчан..Розбиті машини, неголені і невідпочилі.водії з однією думкою - заробити хазяїну і собі. Ось таке сьогодення
В більшості країн пасажирський транспорт був і є комунальним, тобто власністю громади і працює на місто і його мешканців, а доходи йдуть в міську казну. Збитки, в разі їх виникнення, компенсуються муніціпальною владою. Недарма частина міст (Київ, Львів і др.) України відмовляються від маршруток і відтворюють комунальні атопідприємства ( на кшталт державних і комунальних періода СРСР). А це і контроль, і безпека перевезень, і режим трудаі відпочинку водіїв. Недарма в "Ревізорі" на Новому показували роботу і життя приїзжих водіїв- вахтовиків київских маршруток, їх будення, роботу по 16 годинв день, умови відпочинку на збитих з дошок нарах у кімнаті, в якій відпочивають ще декілька водіїв -заробітчан..Розбиті машини, неголені і невідпочилі.водії з однією думкою - заробити хазяїну і собі. Ось таке сьогодення
Ці користувачі подякували: pavlentiy47
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
Час відкриття сторінки: 0.064 секунд