инет от Интертелеком

  • Zelya
  • Zelya аватар
  • Елітний учасник
  • Елітний учасник
Більше
21 груд. 2009 19:35 #46469 від Zelya
Я з вами, скаргу я написав, чи дійшла вона до генерального директора - це на совісті наших дилерів, а скільки взагалі потрібно скарг, скільки їх вже написано, чи можливо це чергове розтягування часу?

Вертолеты - души погибших танков!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
21 груд. 2009 19:45 #46470 від praporschik
я 6.у неділю працюєте?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
21 груд. 2009 19:49 #46471 від Symbioz

Zelya;46469 пише: Я з вами, скаргу я написав, чи дійшла вона до генерального директора - це на совісті наших дилерів, а скільки взагалі потрібно скарг, скільки їх вже написано, чи можливо це чергове розтягування часу?

Скарг написано - 31, причому 15 особисто мною за інших абонентів (моїх знайомих), скільки їх потрібно - не знаю, приклад Кам'янця - більше 100, всі скарги які писали абоненти відразу скановані відправляються в центр обслуговування абонентів, в кінці місяця передаються разом із звітом. Тягнути час... - не бачу сенсу, ні користі ні нам ні вам, ні інтертелекому.
Додано о 19:49
Попереднє повідомлення було написане в 19:48

praporschik;46470 пише: я 6.у неділю працюєте?

В неділю вихідний!

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
21 груд. 2009 20:02 - 21 груд. 2009 20:13 #46473 від praporschik
а як бути з іншими абонентами?скільки підключених від вас?у бланку-замовленні є номер телефону,подзвонити людям і добрати невистачаючі скарги.пояснити ситуацію,я думаю погодяться. 20:08-20:13 замір спідтесту НЕМОЖЛИВИЙ!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
22 груд. 2009 07:14 #46495 від Symbioz
До нас на протязі 3-х місяців приходять перепідключатись наші абоненти, прийшло більше 150-ти чоловік (які підключені з минулого року), скарги написали 2-оє. Якщо можете мені це пояснити...

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
22 груд. 2009 08:22 #46496 від praporschik
твоя позиція зрозуміла.вся справа в тому як ви пропонуете писати скарги(ніби "відчепіться від нас")зробилиб стандартний бланк,і пропонувалиб з поясненням так мол і так.ви ж офіційні дилери,де купив-туди і претензії,не їхати ж хмельницький.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Lego
  • Lego аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
22 груд. 2009 10:14 #46500 від Lego

Проте техніки коли телефонують запитують чому так мало скарг - значить всіх все влаштовує

Интересно, когда абонентов на всю Шепетовку останется где-то штук 10, они тоже будут работать согласно этой логике?Они и вам, Симбиоз, на слово не верят и пользователям не звонят и не интересуются о качестве связи...Далеко они зайдут такими темпами)))

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • neodix
  • neodix аватар
  • Елітний учасник
  • Елітний учасник
Більше
22 груд. 2009 13:43 #46510 від neodix
Да, такою кількістю (5 - 6 чоловік) ми проблеми не вирішимо. Дійсно потрібно людям при перепідключені пояснювати у чому корінь проблеми. Бумажку наваяти не тяжко, якби хоть кожен другий-третій ПРИ ПЕРЕПІДКЛЮЧЕННІ написав, - можливо зараз все було б ОК.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
22 груд. 2009 17:31 #46525 від mdmdmdmdmdmd
Скажу вам один вещ . В Одессе на центральном сервере очень хорошо видно что , где , когда перегружено . Пишите / не пишите , от жалоб толку ноль . Вся эта комедия с жалобами только чтобы отвлечь внимание абонентов . Второя БС будет не раньше чем Интер глобально укроет Украину .

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Zelya
  • Zelya аватар
  • Елітний учасник
  • Елітний учасник
Більше
22 груд. 2009 18:43 #46526 від Zelya
Нашим дилерам всі ці проблеми побоку, їм аби було побільше абонентів, і звертатись до них немає сенсу, вони кажуть "нічого не знаю, моя хата скраю" (образно). Ось вже рік товчем воду в ступі, а толку нема. Тут памятники Леніну ломають, а певно треба ломити офіси таких компаній, бо з однимии скаргами справедливості не доб"єшся, ми ж платим гроші за ваші якісні послуги, а ви їх не надаєте, може краще написати скаргу в антимонопольний комітет, там думаю її розглянуть.

Вертолеты - души погибших танков!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.108 секунд
0
репостів
0
репостів