«Викручують» історію за Іудині срібляники

Автор Іван Паяльник 11 квітня 2013, 22:07

Автор часопису «Свобода. Шепетівка», що 1 — 7 квітня потрапив до моєї поштової скриньки, пояснює, чому деякі депутати міськради не бажають відзначати день Крут. «Шепетівка» друкує статистику про безробітних, а «Шепетівський вісник» ділиться враженнями від м’ясокомбінату.

Про чергове погіршення ситуації з зайнятістю в місті Шепетівці пише газета міськради: «Число заявлених підприємствами вільних робочих місць та вакантних посад на 01.01.13 р. становило 4 проти 32 на цю дату в попередньому році. Навантаження на одне вільне робоче місце – 275 осіб» (Б. авт. Соціально-економічне становище м. Шепетівки за 2012 р., «Шепетівка», 4 квітня 2013 р.). Для порівняння, станом на 01.10.2012 р. навантаження на одну вільну вакансію з числа заявлених підприємствами міста Шепетівки складало 155 осіб (див. огляд газет за 24-30 грудня 2012 р.).

Нарешті газетярі нашого міста звернули увагу на Шепетівський м’ясокомбінат (Є. Євгеньєва. Економічний «олімп», «Шепетівський вісник», 4 квітня 2013 р., с. 7). Фактично це одне з небагатьох місцевих підприємств, де і тепер трудяться не одиниці чи десятки, а сотні людей. Завод досі працює, бо вистояв у «епоху первісного нагромадження капіталу» 90-х. У ті роки десятки підприємств по Україні захоплювали бикуваті «нувориші» – друзі тих, хто дурив «лохів» у наперстки на базарах або скуповував ваучери за безцінь. Нині м’ясокомбінат виробляє більше 120 найменувань продукції, з яких понад 80 – ковбаси. Загалом, стаття про м’ясокомбінат написана в дуже компліментарному дусі. Тому відділити правду від брехні пересічному читачеві складно. Ось, наприклад, один з респондентів Є. Євгеньєвої стверджує так: «Підприємство закупляє сировину тільки від українських виробників». Тут широкий простір для тлумачень, бо «виробником» себе в Україні часто «величають» і підозрілі ділки, які свого м’яса виробляють 10%, а імпортують 90%. Судіть самі: торік в Україну з-за кордону була ввезена майже кожна третя свиня (причому ввозилися переважно не туші, а готові до переробки шматки посередньої якості) (Б. авт. Заборона імпорту свинини з Бразилії не вплинула на українські ціни, Finance.ua, 8 квітня 2013 р.). Ось інші дані: за 11 місяців минулого року імпорт в Україну свинини та курятини зріс майже в три рази (Б. авт. В украинской колбасе все больше импортного мяса, Finance.ua, 19 січня 2013 р.). Що цікаво, при цьому зростає експорт українськими виробниками м’яса своєї продукції, як «високоякісної», за кордон, насамперед у Росію.

Коли опалювальний сезон уже наближається до завершення, директор ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» А. Пращур спромігся визнати, що підприємству буде проблематично закуповувати природний газ на майбутнє. За його версією, головна причина проблеми – «вкрай низький стан розрахунків споживачів послуг з централізованого теплопостачання…». Так, лише населення міста заборгувало понад 7 мільйонів. (А. Пращур. Проблема заборгованості споживачів міста за отримані послуги, «Шепетівка», 4 квітня). Звісно, в статті очільника ТОВ немає жодного слова про те, що зумовлює таку низьку платіжну дисципліну (тарифи, які незрозуміло як нараховуються, «галопуюче» безробіття). А ще в матеріалі відсутня інформація про перевірку законності нарахування ТОВ плати за опалення місць загального користування споживачами багатоквартирних будинків, які встановили індивідуальну (автономну) систему опалення. Нагадаємо, в даній справі шепетівчани Богдан Одуд, Михайло Полодюк, Петро Холява, Юрій Вахоцький та Станіслав Кушик ще в лютому звернулися до Антимонопольного комітету України (Б. авт. Дістав кожного, або як діє реформа Сергія Антонюка, газ. «Свобода. Шепетівка», лютий 2013 р.).

Нарешті зрозумів, чому деякі депутати міськради (в тому числі директори шкіл!) на початку 2013-го проголосували проти спеціального відзначення дня бою під Крутами в найближчі роки, а також зі скепсисом ставляться до Голодомору 1932–1933 років. Цікаву версію відповіді на це питання оприлюднює дописувач газети «Свобода. Шепетівка» М.М. Гучев: «…А щоб всі ваші діяння узаконити рішеннями міської ради, ви з міського обрізаного бюджету берете гроші на доплату холуям-депутатам, що працюють на державних і комунальних підприємствах, в організаціях і установах в розмірі 50% їх посадового окладу» («Свобода. Шепетівка», лютий 2013 р., с. 4). Невже справді «руководітєлі»-провінціали продають повагу до рідної історії за кілька сотень гривень доплат?

Про культуру. Газета «День за днем» друкує репортаж з фестивалю «Ранкова зірка», що проводився в актовій залі музею Миколи Островського 28 березня. Судячи зі змісту публікації, фактично цей захід перетворився на банальщину, «відбувалово» і потрібний для того, щоб організатори (Шепетівський РБК) як годиться відзвітували «в область». Доказ цього – спостереження автора репортажу за поведінкою учасниць фестивалю після його закінчення: «…На вул.. Карла Маркса неподалік пам’ятника Миколі Островському чоловік середнього зросту в хутряній шапці та чорній куртці біля сріблястого «Ланоса» чекає на знайомих учасниць фестивалю. Коли жінки підходять, каже їм: «Ну що, виступили? Отож. Дарма ви казали, що в нашому селі немає кому співати». Нині не зрозуміло, які перспективи як у цього фестивалю, так і в системи сільських закладів культури загалом. Адже нещодавно Мінфін запропонував готувати плани щодо «об’єднання навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури та спорту» (М. Шевчук. Закладам культури хочуть урізати фінансування (+ документ), «Наголос», 2 квітня 2013 р.). Якщо клуби та будинки культури «оптимізують», то селянам і заспівати пісню буде ніде. До речі, сільські дітлахи з багатьох регіонів України ще з минулого року не можуть нарівні з їхніми міськими однолітками навчатися в міських закладах естетичного виховання. Юних художників з сіл, наприклад, подекуди просто перестали набирати у класи. Держава на сільських дітях таким чином економить кошти. А що ж ви хочете? В країні – «покращення».

Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:24 29/04/2013
    [quote name="Спостерігач"]lamer85

    ...Таки погано Ви історію в школі вивчали. Цей висновок випливає з усієї цієї вашої писанини... Видно, що Ви - "фізік", а не "лірік". Тут у нас конфлікт світоглядів, а не різне тлумачення історичного процесу. І свободівці та комуністи тут ні до чого. Не читаєте Ви книжок (хіба що про Делфі і С++)...[/quote]
    Ой, думав уже не повертатись, але такий коментар... :-) Дякую - це мені як бальзам на душу. 8) Якщо людина з вами не погоджується - це не привід робити висновки про рівень її освідченості. Можливо, ви просто не все розумієте, з того, що вона говорить? Не кажу, що це має місце у даній дискусії. Це так - для прикладу. :-) Книжок насправді, читаю (і завжди читав) дуже багато. Недавно перечитав останні твори Андруховича (він все ж більше поет, але відомий саме за прозу). Для "свідомітів" - дуже корисно б простежити еволюцію цього письменника. Від відвертих прооунівських та антиросійських "Рекреацій" (про політику там насправді дуже мало, але зате дуже яскраво) та "Московіади" (там уже про політику майже все) - до вивіреної, професійної "Дезоріентації на місцевості". Приємно, що людина росте - покидає дитячі уявлення про неньку-матінку-вербово-калинову Вкраїну з вусами та у шароварах, і приходить до розуміння, що на одних лозунгах далеко не заїдеш, і до повсякденного життя вони мають точно таке ж відношення, як кіпрські офшорні депозити до цін на "куригриль" біля "Гаранта". Андрухович, живий класик, як його називають - цей шлях пройшов. А дехто так і залишився в 1990 році. В "Рухах", Голодоморах, мовах і вічному комплексі меншовартості. І коли Андрухович пише про кориду і сигари, ці "товариші" все доказують що Адам і Єва були українцями з під Полтави. Подорослішати уже б пора. ;-)
    PS. Книг по програмуванню майже не читаю - наші (російськомовні звичайно ж) - дуже низької якості, а англомовні читати таки важкувато. Доки розберешся з перекладом - то уже швидше знайдеш вирішення проблеми по програмному коду. :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:52 16/04/2013
    lamer85

    ...Таки погано Ви історію в школі вивчали. Цей висновок випливає з усієї цієї вашої писанини... Видно, що Ви - "фізік", а не "лірік". Тут у нас конфлікт світоглядів, а не різне тлумачення історичного процесу. І свободівці та комуністи тут ні до чого. Не читаєте Ви книжок (хіба що про Делфі і С++)...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:33 15/04/2013
    [quote name="Спостерігач"]Продукт нашої "цивілізації"[/quote]
    Так, так - саме ВАШОЇ. Так що звиняйте. :P
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:33 15/04/2013
    [quote name="Спостерігач"]...голодомор, історія і інші плюшки

    По-моєму, в цього Ламера якась манія величі. А те, що шановний ламер так цинічно пише про історію, зовсім не дивує: таких зараз хоч греблю гати всюди. Нічого нового. Чоловіку мабуть здається, що Бога за бороду схопив)))[/quote]
    Таких я називаю "екстрасенси". Дуже люблять говорити про те, хто що думає. Про історію - дійсно нічого нового. Давно перевірені прийоми. Тільки чого ж ви, як школяр на них ведетесь? :-) Реагуйте відповідно до свого рівня знань.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 08:56 15/04/2013
    Продукт нашої "цивілізації"
  • Цей коментар не опублікований.
    · 08:55 15/04/2013
    ...голодомор, історія і інші плюшки

    По-моєму, в цього Ламера якась манія величі. А те, що шановний ламер так цинічно пише про історію, зовсім не дивує: таких зараз хоч греблю гати всюди. Нічого нового. Чоловіку мабуть здається, що Бога за бороду схопив)))
  • Цей коментар не опублікований.
    · 00:44 15/04/2013
    [quote name="Адміністратор"][quote name="lamer85"][quote name="Luk"]
    то новий адмін теж політично заангажований? :-*[/quote]
    Звичайно. Йому ж хтось гроші платить? У Шепетівці не так багато НЕадептів "телевізійної віри", і жоден з них не буде витрачатись на утримання непопулярного ресурсу. Скоріш за все, якась з "опозиційних" сил цей сайт і утримує.[/quote]
    Справді?
    Раз ви, шановний lamer85, все знаєте, то розкажіть всім - які політичні силі платять мені гроші за утримання цього порталу,скільки і як довго?
    Бо портал існує вже не один рік. І ваші вагомі "аргументи" не перші і, я думаю, не останні.

    p.s. А на рахунок популярності, це ви базуючись на чому такі висновки зробили?[/quote]
    Ой, мамцю моя рідна... Не думав що вас, шановний адміне, так легко зачепити. Я ще розумію - юних ура-патріотів, у яких патріотизм базується на піснях "Окену Ельзи". А ви ж - доросла людина.
    Ну звісно ж я НІЧОГО не знаю про фінансування вашого сайту. І тим більше нічого я не знаю про вас особисто. Не реагуйте ви так серйозно на кожного троля. 8) Ви ж самі бачите - я тут розминаюсь, батхєрт в людей викликаю :-* (голодомор, історія і інші плюшки для цього підходять як найкраще - літри слини і соплів вибризканих на екрани моніторів гарантовано ;-) ). Ставтесь до мене з гумором. Тим більше, що я не завжди такий - це просто весна так повпливала :o
    PS. Банити мене не варт - все дно зареєструюсь по новій. :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 13:40 13/04/2013
    [quote name="lamer85"][quote name="Luk"]
    то новий адмін теж політично заангажований? :-*[/quote]
    Звичайно. Йому ж хтось гроші платить? У Шепетівці не так багато НЕадептів "телевізійної віри", і жоден з них не буде витрачатись на утримання непопулярного ресурсу. Скоріш за все, якась з "опозиційних" сил цей сайт і утримує.[/quote]
    Справді?
    Раз ви, шановний lamer85, все знаєте, то розкажіть всім - які політичні силі платять мені гроші за утримання цього порталу,скільки і як довго?
    Бо портал існує вже не один рік. І ваші вагомі "аргументи" не перші і, я думаю, не останні.

    p.s. А на рахунок популярності, це ви базуючись на чому такі висновки зробили?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:35 13/04/2013
    [quote name="Luk"][quote name="Адміністратор"]
    Ви навіть не уявляєте як ви помиляєтесь :-)[/quote]
    то новий адмін теж політично заангажований? :-*[/quote]
    Звичайно. Йому ж хтось гроші платить? У Шепетівці не так багато НЕадептів "телевізійної віри", і жоден з них не буде витрачатись на утримання непопулярного ресурсу. Скоріш за все, якась з "опозиційних" сил цей сайт і утримує.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:32 13/04/2013
    [quote name="Адміністратор"][quote]Я навіть толком не знаю яка зараз партія при владі. І не хочу знати. Тому що це до мого повсякденного життя НІЯК не відноситься.[/quote]
    Ви навіть не уявляєте як ви помиляєтесь :-)[/quote]
    Насправді помиляєтесь ви. І якщо до цих пір ви ще цього не зрозуміли - вітаю, пропаганда вас уже "абработала". :-?
    Ви ще й напевно знаєте КОГО треба до влади поставити, щоб рай земний почався уже зараз? :lol: А зараз, звичайно ж, влада не так як треба? :-)
    Бідне, зомбоване "покоління пепсі"... :sad:
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:21 12/04/2013
    [quote name="Luk"][quote name="Адміністратор"]
    Ви навіть не уявляєте як ви помиляєтесь :-)[/quote]
    то новий адмін теж політично заангажований? :-*[/quote]
    Ви так це сказали ніби я щось непристойне сказав :-) Просто хотілося нам чи не хотілося, те що відбувається у владних кабінетах безпосередньо стосується життя всіх і кожного, якби вони себе не переконували в протилежному.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:05 12/04/2013
    [quote name="Адміністратор"]
    Ви навіть не уявляєте як ви помиляєтесь :-)[/quote]
    то новий адмін теж політично заангажований? :-*
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:36 12/04/2013
    [quote]Я навіть толком не знаю яка зараз партія при владі. І не хочу знати. Тому що це до мого повсякденного життя НІЯК не відноситься.[/quote]
    Ви навіть не уявляєте як ви помиляєтесь :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:57 12/04/2013
    [quote name="Спостерігач"]...Я свого часу вивчав ВСІ згадані питання, та так і не зрозумів - як це вирішує проблему корупції чи поганих доріг? Чи підвищує якість медицини? Чи, можливо, Голодмор з Крутами вкупі створює робочі місця? Це все можна знати, історія річ доволі цікава. Але її на хліб не намажеш...

    Ви напевне маєте на увазі, що в часи Ющенка все це не вирішувалося, а історія була "на коні"? Справді, Ющ переборщив з історією. А хіба нинішній псевдопрезидент не робить все з точністю до навпаки? Хіба не акцентує на "фашистах", "терористах", "націоналістах", "Великій Вітчизняній" замість того, щоб розвивати економіку країни? Де ви бачите розвиток економіки? Вже 3 роки минуло як без Юща і УПА живемо. Де розвиток? В голові Азарова розвиток - і все. А сотні людей поставали безробітними тоді, коли їм з ТБ щодня триндять про "покращення".[/quote]
    Ой гвалт... Коли ж уже у нас все в політику перестануть переводити? Ну до чого тут президенти? Історію голоду 33-го року я досліджував просто тому що мені було цікаво. Що там хотів Ющенко, чи чого хоче нинішній президент - мені абсолютно фіолетово :-* В цьому питанні я з вами сперечатись не буду, так як ви не будете сперечатись зі мною про те що краще - С++ чи Delphi. Я навіть толком не знаю яка зараз партія при владі. І не хочу знати. Тому що це до мого повсякденного життя НІЯК не відноситься. Влада - це там, у телевізійному реаліті-шоу, яке щодня показують у новинах. Я серіали не дивлюсь в принципі - тому мені не цікава і ця показуха. Є історія, є спірні моменти - але нехай цим займаються спеціалісти, і ті кому це цікаво. Коли ж цим починають займатись політики у своїх цілях - чекай біди.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:51 12/04/2013
    ...Я свого часу вивчав ВСІ згадані питання, та так і не зрозумів - як це вирішує проблему корупції чи поганих доріг? Чи підвищує якість медицини? Чи, можливо, Голодмор з Крутами вкупі створює робочі місця? Це все можна знати, історія річ доволі цікава. Але її на хліб не намажеш...

    Ви напевне маєте на увазі, що в часи Ющенка все це не вирішувалося, а історія була "на коні"? Справді, Ющ переборщив з історією. А хіба нинішній псевдопрезидент не робить все з точністю до навпаки? Хіба не акцентує на "фашистах", "терористах", "націоналістах", "Великій Вітчизняній" замість того, щоб розвивати економіку країни? Де ви бачите розвиток економіки? Вже 3 роки минуло як без Юща і УПА живемо. Де розвиток? В голові Азарова розвиток - і все. А сотні людей поставали безробітними тоді, коли їм з ТБ щодня триндять про "покращення".
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:45 12/04/2013
    Для lamer85

    Я розумію Ваш біль. Але Ви повинні хоча б замислитися над тим, наскільки радянська офіційна наука підкоригувала героїчні моменти укр. історії в своїх інтересах. Чи не було такого? Було! Он нещодавно Тетяна Таїрова-Яковлєва, сучасна РОСІЙСЬКА дослідниця епохи Івана Мазепи, яка працює в архівах з документами 17-18 ст., вкотре розвінчувала міфи про Мазепу. Але хто її слухає? Ви? Або про Переяславську раду. Та маса книжок зі статтями НАУКОВЦІВ, СУЧАСНИХ ІСТОРИКІВ, а не опудал, що до Шустера ходять, повиходило. Ви їх прочитали? Легше всього на все плювати. А найважче - самому дослідити. Я не вірю, що Ви вичали Голодомор і ні в чому не переконалися. Значить погано вивчали, вивчайте ще.
    Щодо підручників. Героїзація земляків дуже важлива для дітей. Це підвищує їхню самооцінку, робить їх гордими за Батьківщину. А зараз цей бородатий цап табачнік все робить для того, щоб з малечку виховувалися не патріоти своєї землі, а "мультикультурні" манкурти, виховані на облудних московських неоімперських міфах стосовно України.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:37 12/04/2013
    [quote name="Спостерігач"]...РЕАЛЬНОГО життя людей. Вони шукають роботу, купують, продають

    Дивно. Реальне життя - це не лише купувати і продавати. Але й ходити в театр, кіно, подорожувати, читати книжки, розвивати себе.[/quote]

    Тим більше неясно як сюди відноситься голод з крутами.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:36 12/04/2013
    Для Filini

    Гірко це визнавати, але ви праві. Репутація легко втрачається, але вкрай ВАЖКО відновлюється. Тільки от я не розумію. Коли саме ці газети, на Вашу думку, втратили свою репутацію і чому?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:36 12/04/2013
    Ну а чому саме Голодомор? А може Переяславська рада? Чи хрещення Русі? Може це події більш важливі? Чи можливо вони всі разом взяті так само відносяться до сучасного життя як загибель мамонтів? Я свого часу вивчав ВСІ згадані питання, та так і не зрозумів - як це вирішує проблему корупції чи поганих доріг? Чи підвищує якість медицини? Чи, можливо, Голодмор з Крутами вкупі створює робочі місця? Це все можна знати, історія річ доволі цікава. Але її на хліб не намажеш.
    Тим більше, що історія, як наука, уже століттями використовується в політичних цілях. Наприклад, спробуйте дослідити підручники з історії всіх тих країн, на які ми рівняємося - дуже здивуєтесь. У фрацузьких підручниках пишеться, що 2-гу світову війну виграло паризьске підпілля, у американських - що англійці ніяк не могли виграти у Гітлера і Сталіна, аж поки не прилетіли американські бомбардувальники, і не навели порядок. Вони теж кричать, що треба знати історію. Тільки СВОЮ історію. Патріотизм у цих країнах набагато перевищує наш, і все завдяки такій "правильній" історії, якою їх годують з дитинства. Це саме, врешті буде і у нас. Весь світ буде "тупо ржати" над нашими "подвигами", як ми зараз потішаємось над "тупими американцями", але зате буде СВОЯ історія. :sigh:
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:34 12/04/2013
    Написати лише пару правдивих статей в місяць не достатньо щоб відновити свою репутацію в очах читачів. Наші газети себе дискредитували на багато років вперед, ніколи не купує наших газет і навряд чи стану.
0
репостів
0
репостів