Плодят больных в Феникс-Денте!

Більше
16 трав. 2015 20:10 #98041 від 259051213422@odnoklassniki.com
Піар Фенікс-Дента пішов :)

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pavlok
  • pavlok аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
16 трав. 2015 20:48 #98042 від pavlok
Відповідь від pavlok у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
піар-не піар, але хочуть розібратись - це вже добре.
Багато українців і жителів нашого міста будучи незадоволеними послугами нічого не кажуть виконавцям, а потім поширюють своє невдоволення. Думаю, якщо підприємець прийшов на цей сайт і дає певні пояснення і хоче дійти до істини - це вже також показник того, що він відповідає за свою роботу.
Адже багато відгуків та інформації про підприємства, депутатів тощо на цьому сайті залишаються непоміченими самими особами, які викликали обговорення. Якщо цей майданчик стає інструментом для налагодження діалогу, то це тільки +

Зміни творить кожен з нас! ngokolo.blogspot.com/
Ці користувачі подякували: Dj Os, praporschik

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
01 лист. 2016 15:38 #109361 від gimigi
Відповідь від gimigi у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
Хотелось бы так же внести свою лепту в этой теме, только негативного характера, известив и оградив не только от собственного разочарования (потому что в дальнейшем Вы будете винить только себя) но и от бессмысленной траты финансов и времени, а так же мучений тех людей которые хотят или же уже берут на какой либо стадии услуги «Феникс Дента» что бы Вы не повторяли в дальнейшем таких же ошибок от этого псевдо «Супер пупер» как они себя и пиарят, учреждения, ни в коем случае не обращайтесь к этой конторе особенно к детскому ортодонту ---Сондей Надія Іванівна--- которая очень хорошо выворачивает ваши карманы рассказывая вам ложь и одновременно улыбаясь наглым образом вам в глаза прикрываясь за плечом Бога высказывая крылатые выражения господня, таким самым образом усыпляя вашу бдительность, такое ощущения что она посещает семинары специализирующиеся не на детской ортодонтии, а психологического направления как правильно разговаривать с родителями выманивая у них же «шулерским» образом, по другому это не назовешь, деньги. А суть этого такова: эта женщина с самого начала постарается сделать так чтоб у вашего ребенка изначально был не правильный прикус, росли не правильно или же криво зубы, преждевременно портились, или же притуплялся рост и т.д. зубов, у кого как в дальнейшем она вам поставить диагноз, чтоб потом вас окончательно посадить на «крючек» и постепенно выманивать таким самым методом Ваши же финансы, озвучивая тысячные суммы (заметьте этот человек--- Сондей Надія Іванівна--- уже в этом направлении опытный и знает сколько кому говорить да бы не спугнуть вас, но всегда есть еще и альтернативный вариант с малыми затратами с ваше стороны но в итоге все равно получается кругленькая сумма) можно сказать одно по сути вы платите за ее улыбку да и просто за посещение то что вы там отметились и не более, потому что в итоге Все ее неудачные опыты на вашем же ребенке все равно лягут на ваши же плечи и вам будут говорить что вы не придерживались рекомендации врача, или же удовлетворительный результат возник по вине пациента.
P.S. На сегодняшний день есть не мало конкурируемых друг с другом стоматологов- ортодонтов которые действительно завоевывают свою репутацию, а не «треплят» своим языком, если у вас возникли серьезные проблемы в этом направлении, не обращайтесь к первому же попавшемуся стоматологу – ортодонту, лучше потратьте немного времени и поищите действительно будь то по отзывам будь то по слухам хорошего специалиста, таким самым образом вы сохраните не только ваш бюджет но также нервы и время. ВСЕМ УДАЧИ И ЖЕЛАЮ ТАК ЧТОБ НЕ ВОЗНИКАЛО ПРОБЛЕМ ТАКОГО ХАРАКТЕРА ЧТОБ ПРИХОДИЛОСЬ ПОСЕЩАТЬ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ КАБИНЕТ.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • ogv
  • ogv аватар
  • Молодший учасник
  • Молодший учасник
Більше
03 лист. 2016 12:41 #109389 від ogv
Відповідь від ogv у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
Шановний дописувачу. Щиро дякую за Ваше повідомлення, хоча нам і гірко читати такий відгук про діяльність нашого підприємства та Н.І.Сондей.
Ми вдячні за будь-які критичні зауваження про нашу роботу, адже саме вони допомагають нам ставати кращими, дивитися на процес надання стоматологічної допомоги очима не лікаря, а пацієнта. Ми постійно відслідковуємо такі повідомлення, їх аналізуємо та відповідним чином коригуємо нашу роботу. Так само і Ваша скарга вже стала об'єктом вивчення і медичної ради, і, звичайно ж, мого, як керівника цього підприємства. Хоча, чесно кажучи, я здивований тими звинуваченнями, які Ви висловлюєте. Адже, якщо говорити про ортодонтію, то лише за цей рік послугами нашого ортодонта скористалися вже понад 1300 пацієнтів, з них 309 первинних (тобто ті, які звернулися вперше до нас у цьому році), при чому, як свідчать результати анкетування, 73% наших пацієнтів прийшли до нас за рекомендацією тих людей, які проходили в нас лікування. Географія наших ортодонтичних пацієнтів сягає від Ужгорода до Запоріжжя. Ми надзвичайно горді високим рівнем довіри наших колег-стоматологів (в тому числі і ортодонтів), які? працюючи в інших клініках нашої області, направляють до нас своїх пацієнтів для консультування чи (навіть і) ортодонтичного лікування.
Ви пишете “эта женщина с самого начала постарается сделать так чтоб у вашего ребенка изначально был не правильный прикус, росли не правильно или же криво зубы, преждевременно портились, или же притуплялся рост и т.д. зубов, у кого как в дальнейшем она вам поставить диагноз”. Тобто, Ви стверджуєте, що ми спочатку заставляємо зуби рости неправильно, а потім, якимось дивним чином, примушуємо батьків привести цю дитину саме до нас, щоб вже поставити страшний діагноз. Дещо дивна послідовність. Особливо, якщо взяти до уваги як це відбувається в дійсності: батьки починають помічати, що у дитини є проблеми з неправильним розташуванням зубчиків (середній вік наших ортодонтичних пацієнтів становить 12-13 років), потім шукають інформацію про цю проблему серед знайомих, друзів, лікарів, в інтернеті, потім йдуть на консультації до лікаря, потім аналізують інформацію і приймають рішення розпочинати чи ні лікування. Якщо говорити про нашу клініку, то між первинною консультацією і прийняттям батьками пацієнта рішення про початок лікування в середньому проходить від одного до трьох місяців. Тепер щодо викачування грошей і так далі. Ми перша в нашому регіоні стоматологічна клініка, яка запровадила оформлення попередніх рахунків на лікування. В цих попередніх рахунках (які оформляються до моменту прийняття пацієнтом рішення лікуватися в нас чи ні) ми описуємо план лікування, його орієнтовну вартість і орієнтовну тривалість. При чому, складаючи такі попередні рахунки, за основу ми беремо песимістичні прогнози — щоб озвучити для потенційного пацієнта максимально можливу вартість лікування. А тому, і ми, і наш пацієнт можемо абсолютно легко перевірити чи дотримується лікар узгодженого плану лікування чи намагається щось "впихнути". Те саме стосується і Вашого твердження, що наші пацієнти платять лише за те, що “відмітилися у нашій клініці”. Контрольні огляди в нашій клініці є безкоштовними. Знову ж таки, якщо говорити про ортодонтію, то у жовтні, для прикладу, 24% всіх пацієнтів були на прийомі з метою контрольного огляду (тобто лікар постійно перевіряє як йде процес лікування) і жоден з них за це нічого не платив.
Ви звинувачуєте представників нашої клініки в тому, що вони говорять пацієнтам неправду, але не надаєте інформації в чому це проявляється, не наводите факти, щоб я міг їх перевірити
Разом з тим, є факт Вашого незадоволення нашою роботою. А це означає, більш всього, що хтось з наших працівників не зміг на належному рівні виконати свою роботу. І для прийняття правильного рішення з приводу Вашої скарги, я просив би Вас деталізувати Ваше незадоволення, що саме, на Вашу думку, наші працівники вчинили не так як повинні, в чому саме проявляються страждання пацієнтів і т.д. Я розумію, що при обговоренні цих питань може виникнути потреба більш детально торкнутися питань особистого характеру, а тому пропоную Вам направити більш детальний опис ситуації на мою скриньку feniksdent@gmail.com або зателефонувати за номером +380679117810, щоб ми могли узгодити час, дату і місце нашої зустрічі.
з повагою, директор ПП “Фенікс-Дент” Г.Олійник
Ці користувачі подякували: Dj Os

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
03 лист. 2016 19:38 #109403 від gimigi
Відповідь від gimigi у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
Директор «Фенікс-Дент» постарайтесь прочитать еще раз и самое главное между строк, все написанное выше есть информация для того чтоб читающий мог понять и сделать для самого себя же выводы, стоит ли вообще обращаться в вашу контору или же нет, тут насильно никто никого данным образом заставить не может, тем более принять таким самым образом мое решение, инакомыслящие луди все таки остались в нашей стране и в дискуссию с Вами я вступать не собирался, тем более встречаться. На данном форуме я совсем для другого, если на то пошло я не просил описывать биографию вашего детища, лучше огласите статистику не посещений, а статистику недовольства от ваших услуг если «в Контакте» проголосовало 5 человек с хорошим отзывом это не есть опыт гордится этим, на данный момент знаю 5 знакомых 2-е которых отказались от дальнейшего посещения «Фенікс-Дент» ( не вовсе потому что есть дорого), остальные недовольны вашими услугами, а точнее врачем-ортодонтом Сондей Н. І и на данный момент уже подумываю сменить лечащего врача, а для вас как для руководителя этой организации это должно быть звоночком и предвестником того чтоб действительно начать что то делать, а не ставить на первый план цель ЕДИНОРАЗОВОЙ наживы, а не оказание в должным образом услуг и я не утверждаю как Вы писали, а констатирую факты после посещения 3-х независимых друг от друга детских врачей-ортодонтов (из личных соображениям и уважения к этим врачам их имена в данной ветке не указываю), заметьте, в разных областях нашей страны, Украины, о том что было написано мною выше, которые говорили будто единогласно «зачем это вам так делают» с вопросительным знаком на лице, где один из них узнал «почерк» неправильного скорее всего специального лечения Вашей коллеги Сондей Н. І., где было сказано что мы не первые кто уже обращаемся с такой проблемой к нему где приходится исправлять уже без этого сложные ошибки после взятия услуг в Вашей «конторе».
На данный момент люди более мобилизованы, информация распространяется быстро, а время работает против Вас.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
03 лист. 2016 19:47 #109404 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
Мені як людині зі сторони цей відгук більше схожий на наїзди конкурентів. gimigi чи не могли би ви представитися щоб розвіяти ці підозри?
Ці користувачі подякували: ogv

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
03 лист. 2016 20:37 #109405 від gimigi
Відповідь від gimigi у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
Ваше право, этим мы и отличаемся как личности, насчет наездов сегодня не 90,а просто хотелось бы донести до сведения тех людей которым не безразлично где брать услуги. Почему я вам должен представляться? Вы представляете их интересы? И почему такие выводи в мою сторону потому что описано мной не по колхозному? Тогда вам вопрос: почему вы все это не спрашивали у того кто открыл эту тему еще в 2014 году? И как к модератору вам то должно бить безразлично с какой тематикой ведутся здесь дискуссии (Вы для другого здесь) или же вы писаны одним пером с "Феникс Дент"
С моей стороны тема закрыта всем удачи.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
03 лист. 2016 20:48 #109406 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Плодят больных в Феникс-Денте!

Почему я вам должен представляться?

Та можете не представлятись, але ваша відмова про багато що говорить. :-)

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • ogv
  • ogv аватар
  • Молодший учасник
  • Молодший учасник
Більше
04 лист. 2016 08:17 #109409 від ogv
Відповідь від ogv у темі Плодят больных в Феникс-Денте!
одне із завдань, яке постійно стоїть перед всіма нашими працівниками - це збір будь-яких зауважень щодо роботи нашого підприємства. Адже це найпростіший спосіб зрозуміти, що нам необхідно змінити чи впровадити. Адже, наприклад, я особисто ніколи не стикався з такою проблемою як - куди поставити сумочку (коли зайшов у кабінет лікаря), а виявилося для наших пацієнтів (особливо жінкам) це додавало клопоту. І лише завдяки тому, що ми постійно досліджуємо такі питання - це проблема була виявлена і усунута. І таких прикладів багато.
Щодо ж цього допису. На жаль крім загальних слів, що все погано - жодної конкретики. Відповідно це нагадує той анекдот, в якому розповідають, як син поважної людини зробив злочин, а коли ж співрозмовник заперечує і говорить, що ж в того чоловіка немає сина, а лише доньки, йому відповідають "а тепер хай доказує, що в нього немає сина"

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
14 лист. 2016 18:13 #109520 від login_r
.....ва-у!!!! як звучить - ЛІКАР ОРТОДОНТ....це напевно після курсів дають таке почесне "ЗВАННЯ"....а ну нагадайте, яка медична освіта у "лікаря ортодонта" Сандей?!....бо я ж то в "тємі"....

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.147 секунд
0
репостів
0
репостів