Сутність будь-якої CRM-системи полягає в тому, щоб об’єднати та автоматизувати усі виробничі процеси бізнесу в одній програмі. І тоді, щоб вирішити будь-яке питання або виконати перевірку ефективності дій, достатньо зайти в сервіс та опрацювати дані через готові форми запитів. Така програма зможе працювати якісно і повноцінно, якщо буде враховувати усі потреби і спрямування бізнесу. Тому CRM система для ветеринарної клініки може використовуватись лише на практиці лікування тварин, і заміни таку програму іншою зі схожою специфікацією (наприклад, просто медичною) неможливо. В такому випадку втрачається раціональність впровадження автоматизації бізнесу, яка не зможе працювати повноцінно.
Чим програма для ветеринарних кабінетів відрізняється від інших?
CRM системи, розроблені спеціально для ветеринарних бізнесів, мають ряд особливих характеристик, які відрізняють їх від традиційних медичних CRM. Вони направлені на врахування специфіки роботи з тваринами, на задоволення потреб їхніх власників, а також на інтеграцію з комерційною діяльністю ветеринарних центрів.
В традиційних медичних CRM карта пацієнта зосереджена на індивідуальній історії лікування людини. У ветеринарних сервісах карта містить деталі не тільки про тварину, як про основного пацієнта, але й обов'язково має інформацію про власника. Наприклад, програмне забезпечення «ENOTE» виокремлює такі поля в картці пацієнта:
- вид тварини (наприклад, собака, кішка, птах);
- порода;
- кличка;
- точна та приблизна дати народження;
- контактні дані власника, оскільки саме вони зазвичай приймають рішення про лікування та покупку послуг.
Також багато ветеринарних CRM систем містять вже вбудовані модулі для управління аптекою та магазином. Це зручно через те, що інтегрований комерційний функціонал дозволяє здійснювати продаж доволі нерозповсюджених медикаментів та спеціалізованих товарів для тварин одразу через одну компанію. Облік ветеринарної клініки та аптеки на базі ветеринарного центу складається з об’єднання залишків товарів, обладнання для продажів та розрахунку покупців в одну мережу, а саме:
- підключення торгівельного обладнання — електронні ваги, касові апарати, платіжні термінали, що після здійснення покупки фіксують в сервіси проведення трансакції;
- друк чеків та автоматизація підрахунку залишків товарів на складі, що дозволяє виокремити позиції з максимальною та мінімальною кількістю продажів, а також одразу отримати доступ до бази контактних даних постачальників.
Спільні опції автоматизації робочих процесів ветеринарного центру
Якісна CRM система для ветеринарного бізнесу поєднує специфічний функціонал з загальними можливостями медичних CRM, такими як зберігання детальної інформації про пацієнтів та історію їх лікування. Система забезпечує централізацію даних, що дозволяє легко отримати доступ до записів про вакцинації, призначені ліки та попередні обстеження тварини. Планування записів також автоматизується, що підвищує швидкість та точність роботи персоналу, внаслідок чого зменшується кількість пропущених прийомів. Вбудовані інструменти для маркетингу допомагають проводити персоналізовані розсилки, вивчати рівень задоволеності клієнтів. Звітність у CRM також формується миттєво та надає можливість аналізувати роботу клініки, відстежувати фінансові показники та оптимізувати бізнес-процеси.