Електромагнітний клапан EVRAT: види, особливості та застосування

Компанія Danfoss (Данія) виробляє компактні та економічні електромагнітні клапани, які широко потрібні в різних сферах промисловості. Серія EVRAT, як і електромагнітний клапан CSV різних модифікацій з різною пропускною здатністю, застосовується в холодильних установках, які використовують як холодоагенти аміак або рідини, що містять фтор. Купити EVRAT можна у вигляді окремих комплектуючих – корпуси, котушки, фланці.

Види пристроїв

Серія електромагнітних клапанів EVRAT включає 3 модифікації пристрою:

  • EVRAT 10;
  • EVRAT 15;
  • EVRAT 20.

Розрізняються моделі пропускної спроможністю (Kv). Всі ці модифікації забезпечені шпинделем для керування пристроєм вручну, що розширює можливості керування – ручне та автоматизоване.

Особливості

Особливістю конструкції електромагнітних клапанів серії EVRAT є наявність допоміжного витягу, а також:

  • здатність працювати з усіма негорючими холодоагентами, включаючи аміак (R717), фторвмісними (HCFC, HFC) та неагресивними газами та рідинами залежно від ущільнювальних матеріалів;
  • оснащеність тефлоновою прокладкою, що забезпечує надійне ущільнення клапанного сідла;
  • надання невеликого гідравлічного опору потоку;
  • можливість відкриватись при нульовому перепаді тиску;
  • здатність працювати з різними стандартними котушками виробництва Данфосс.

Ще однією відмінністю клапанів EVRAT є їх здатність відкриватися і залишатися в положенні «відкрито» при різниці тиску 0. Крім того, пристрій застосовується в широкому температурному діапазоні робочих середовищ від -40 до + 105°С.

Технічна характеристика

Електромагнітний клапан EVRAT має сервопривід, з котушкою і з «плаваючою» діафрагмою. У центрі її розміщується дросельний вузол пілота, що виготовляється з нержавіючої сталі. Пластина пілотного клапана виконана з тефлону і кріпиться до осердя котушки.

Коли котушка знеструмлена, основний дросельний вузол і дросельний вузол пілота закритий. У такому положенні їх підтримує вага сердечника, сила стиснення пружини та різниці тиску між вхідним/вихідним каналами.

При подачі напруги на котушку осердя втягується магнітним полем і відкриває дросельний вузол пілота. При цьому простір над діафрагмою поєднується з вихідним каналом клапана, за рахунок чого тиск над мембраною стравлюється.

Різниця тиску між вхідним і вихідним патрубком зміщує діафрагму від дросельного вузла основного клапана, повністю відкриваючи шлях струму робочого середовища. Для тиску в 0 бар і використовуються клапани EVRAT. Їх характеризують:

  • умовний прохід Ду (мм) – 3–25,4;
  • номінальна витрата Ку (м3/год) – 0,23–25;
  • температура робочого середовища (°С) – -40…+105;
  • max робоче P (бар) – 42;
  • клас захисту – IP67.

Продуктивність (Qe, кВт) залежить від характеристик робочого середовища – Т°С, стану речовини (рідина, пара, газ).

Механізм ручного відкриття/закриття EVRAT 10, 15, 20 призначений лише для активації пристрою під час випробування холодильної системи під тиском.

Асортимент продукції

У нас також є датчики тиску, перетворювачі часоти, щитове обладнання та багато іншого.

0
репостів
0
репостів