Починаючи з 2015 року українська компанія Ajax Systems продала десятки тисяч датчиків і понад тисячу централей для охоронних систем. Про це повідомив на своїй сторінці інтернет-магазин систем безпеки worldvision
Найбільш популярним серед користувачів систем домашньої безпеки став набір обладнання початкового рівня Starter Kit. Він складається з датчика руху, датчика відкриття дверей, брелка і хаба. Все це стало можливим завдяки надійності, елегантному дизайну і простому налаштуванню.
«Ми хочемо донести до свідомості користувачів, що професійні системи безпеки - це вже не «велика потворна біла коробка на стіні», а ергономічний і красивий гаджет», - пояснив директор з маркетингу компанії Ajax Валентин Гриценко.
Для систем безпеки важливий захист радіозв'язку, адже через нього "спілкуються" всі елементи. Саме тому у Ajax з нуля розробили Jeweller - технологія бездротового радіозв'язку, яка є настільки ж надійною, як дротове з'єднання. Для цього використовується шифрування і аутентифікація за допомогою коду, що змінюється. Більш того, якщо буде виявлено спробу глушіння сигналу, Ajax змінить частоту прийому сигналу і повідомить користувача через додаток.
Виконавчий директор відділу маркетингу розповів, що сумнівна надійність з'єднання між датчиками і контрольною панеллю дозволили б хакерам втрутитися і створити проблеми в роботі обладнання. Саме тому компанія Ajax вирішила створити власний протокол і не вибрала жоден з існуючих на цей час стандартів.
«Це одна з причин, через яку ми створили власний радіочастотний протокол для встановлення надійного з'єднання. Протокол «Jeweller» дозволяє встановлювати пристрої на відстані до 2000 метрів від хабу, перевірка пристроїв відбувається з інтервалом 12 секунд. А батареї в датчиках можуть прослужити до семи років», - розповідає Валентин Гриценко.
«На цьому етапі ми розробляємо наші пристрої безпеки, орієнтуючись на професійний сегмент. Проте, у нас є певний досвід роботи з роздрібними каналами на нашому місцевому ринку - це дозволяє нам бути на одній хвилі з кінцевими користувачами».
Основними ринками збуту своєї продукції у компанії бачать регіони Європи і Південно-Східної Азії. Наразі Ajax розробляє стратегію виходу на вищезгадані ринки в партнерстві з місцевими дистриб'юторами. «Ми також готові в наступному році вийти на ринки Північної Америки та Австралії, випустивши обладнання, яке буде функціонувати на частоті 915 МГц», - сказав представник компанії.
«Протягом наступних двох років ми плануємо розробити і виготовити ще 25 нових пристроїв. В цілому ми будемо виробляти 40 бездротових пристроїв, які будуть охоплювати 99,9 відсотка ваших вимог до безпеки і розумного будинку. Підтримка відеоспостереження, інтеграція з системами Amazon Echo і Apple HomeKit, інтелектуальне освітлення також будуть доступні вже найближчим часом», - запевнив він.
источник