Просувати свої продукти, ідеї чи послуги важливо як для розвитку бізнесу, так і покращення впізнаваності бренду. Так, https://webmate.ua/ використовує пошукові системи, соціальні мережі, сайти та інші популярні інтернет-платформи для привернення уваги потенційних клієнтів, а також збільшення продажів. Це, як правило, комплексна робота із використанням перевірених часом інструментів. Що використовують для побудови довготривалих відносин з онлайн аудиторією, про це розказуємо далі у статті.
Які основні складові інтернет маркетингу?
Україна сьогодні є однією із найактивнішою країною в плані використання сучасних технологій для просування, досягнення бізнесом конкретних цілей. Маркетинг в інтернеті https://webmate.ua/ охоплює ряд методів, інструментів, аби підвищити обізнаність щодо бренду, компанії і не тільки. До його важливих складових можна віднести:
- SEO або пошукова оптимізація сайту. Більшість брендів сьогодні мають власний сайт, сайт візитку, аби мати можливість продавати більше послуг чи товарів. Послуга SEO якраз підвищує його видимість у пошукових системах завдяки якісному покращенню контенту, структури порталу та технічних складових;
- контекстну рекламу, де замовники оплачують кліки на розміщених оголошеннях у мережі. Як правило, для цього використовують менеджерів в Google Ads, Microsoft (Bing) Ads. Їх налаштовують таким чином, аби оголошення показувались потенційним клієнтам на основі пошукових запитів;
- SMM - реклама у популярних соціальних мережах також дієва та має на меті залучити якомога більше корисної аудиторії через коментарі, рекламу, публікації чи взаємодію з користувачами мереж;
- контент-маркетинг через створення, поширення статтей, відеороликів, подкастів, тобто корисного контенту для привернення уваги клієнтів та формування позитивного іміджу до бізнесу. Візуальний контент найбільш привабливий, він простіше сприймається і дуже активно розвивається на таких платформах, як TikTok, YouTube та Instagram.
Крім того, активно використовують email розсилки новин, пропозицій для стимуляції повторних покупок, а також акційних пропозицій для підтримки лояльності. Активно залучають також для маркетингу інфлюенсерів, блогерів для просування продуктів, це так званий партнерський маркетинг.
Використовуючи такі інструменти для просування важливо проводити аналітику, відстеження ефективності маркетингу. Тут застосовують Mixpanel для вивчення поведінки користувачів, Google Analytics для детальної статистики відвідувачів сайту, Hotjar для зворотного зв'язку та оптимізації зручності використання магазину чи сторінки.
Переваги та недоліки інтернет маркетингу
Із позитивного та корисного можна виділити широке охоплення аудиторії, вихід на нові ринки, налаштування точного таргетингу для покращення ефективності реклами. Також інтернет маркетинг дозволяє точно аналізувати рекламні кампанії, визначати рентабельність інвестицій у рекламу, а доступна ціна порівняно із традиційними методами значно збільшує аудиторію. При цьому всьому завжди можна внести корективи, адаптуючись до змін на ринку, актуальних тенденцій та оптимізувати стратегії.
Щодо недоліків, то ринок постійно примножується як сайтами, збільшуючи конкуренцію. Це впливає і на вартість реклами, і на залучення нової аудиторії. Крім того, замовник може зіштовхнутися із недостатньо обізнаними фахівцями у цій ніші. Маркетинг в інтернеті потребує технічних знань не тільки у сфері SEO, а й налаштуванні реклами, створення контенту, аналітики і так далі. Вихід - звернутися до агенції Webmate, яка має великий досвід співпраці з крупними компаніями, брендами та реальними відгуками. До того ж це дуже важливо для e-commerce, яка ризикує витоком даних чи атак хакерів.
Тож, якщо є потреба в інтернет маркетингу, варто залучити спеціалістів для використання найбільш актуальних для бізнесу інструментів просування бренду, залучення нової аудиторії та підтримки впізнаваності, лояльності покупців, клієнтів. Це сучасні методи просування, які не тільки збільшать прибутки компаній, а й допоможуть розвивати власну справу, навіть у кризові часи, коли дуже потрібно правильно використовувати ресурси.