Експерти Codes назвали категорії товарів та послуг, попит на промокоди в яких зріс на 30-40%

loyalty programs

У 2022 році споживча поведінка українців стала більш раціональною. Кількість незапланованих покупок різко зменшилася, а розумна економія стала одним з ключових споживчих трендів. Намагаючись заощадити, українці використовують різні способи. Один з найбільш поширених, за оцінками фахівців, — використання промокодів на знижку. Станом на кінець лютого нинішнього року під час онлайн-замовлення товарів чи послуг промокоди застосовували близько 51% споживачів. Поряд з традиційно популярними категоріями, як-то електронка, одяг, парфумерія, побутова техніка, аналітики виявили 5 груп, попит на знижку за промокодом у яких у порівнянні з 2021 роком збільшився на 30-40%.

5 категорій, у яких зросло використання промокодів

На основі аналізу запитів відвідувачів сервісу Codes експерти встановили, що суттєве збільшення попиту на промокоди відбулося у категорії зоотоварів. Бажання придбати корми та аксесуари для домашніх улюбленців зі знижкою виявили на майже 34% споживачів проти 4% у четвертому кварталі 2021 року.  

Починаючи з серпня 2022 року, експерти зафіксували стійкий сплеск інтересу до пропозицій на знижку у сфері розваг, зокрема, азартних ігор. Так, наприклад, промокод на фриспіни Фавбет з https://codes.com.ua/shops/favbet-casino упродовж вересня-січня застосували близько 45% користувачів. Варто зазначити, що попит на коди для отримання бонусів в онлайн-казино до початку війни був на рівні понад 40%. Та після 24 лютого розваги відійшли на задній план. У квітні-травні знижки цього виду цікавили не більш ніж 6-8% користувачів сервісу. 

Значне зростання попиту на промокоди для отримання знижки спостерігається у сфері онлайн-освіти. Отримати додаткові знання у своїй сфері діяльності, здобути нову професію чи опанувати іноземну мову мають бажання близько 60% відвідувачів сайту-агрегатора промокодів.У січні 2022 року цей показник складав приблизно 22%. Найчастіше українці купують мовні онлайн-курси — запит на промокоди, приміром, освітньої платформи Lingualeo упродовж року, що минув, зріс на 42%. Популярними є також курси програмування, дизайну, маркетингу.  

Серед лідерів за темпами зростання попиту на коди для отримання знижки опинилася категорія страхування. Найбільший приріст зафіксовано серед запитів на придбання страхового автомобільного поліса — 32%. Таку ситуацію експерти пояснюють тим, що навесні та влітку мільйони людей змушені були виїхати за межі України, а для в’їзду в Європу потрібна “Зелена карта”. Частіше, ніж раніше, українці почали страхувати своє здоров’я, майно та життя.

Дещо несподіваною для експертів стала статистика використання кодів у товарній групі “Красота та здоров’я”. Попит тут традиційно досить значний. На початок 2022 року знижками за промокодом з сайту Codes користувалися майже 28% покупців. За рік їх кількість збільшилася до 62%. Причина в зростанні цін на засоби гігієни та побутову хімію, які належать до групи товарів першої необхідності.

0
репостів
0
репостів