Робоче місце директора підприємства або керівника офісу має відповідати прямим призначенням, але воно несе додатковий функціонал. У кабінеті директора розробляється стратегія розвитку підприємства, проводяться зустрічі з клієнтами та партнерами, видаються доручення співробітникам. Виходячи з цього, потрібно виконати зонування приміщення, щоб отримати функціонал подвійного призначення.
Принцип зонування
Деякі зустрічі керівника підприємства можуть мати неформальний характер, тому варто або влаштувати кабінет в приміщенні, з додатковою кімнатою, або візуально відмежувати зону відпочинку. Щоб розмежування не виглядало штучним, а вписалося в інтер'єр, краще довірити цю задачу професійному дизайнерові. В такому випадку фабрика BNB стане найкращим вибором для меблювання.
Все влаштування кабінету покликане сприяти ефективній роботі, тому меблі в першу чергу повинні бути зручними. Відмінність меблів для керівника від решти офісних меблів полягає в матеріалах виготовлення, а також в їх функціональності.
Грамотний дизайнер може використовувати світло, колір, інші варіанти відділення простору.
Робоча зона
У робочій зоні повинен бути робочий стіл, сітчасте крісло для комп'ютера (крісло може бути іншим, але ергономічне, якісне, класу люкс або де люкс). Залежно від сфери дії підприємства, там можуть знаходитися шафи зі зразками продукції або фаховою літературою. Обов'язково треба поставити достатню кількість стільців для учасників нарад. Для великого підприємства з великим оборотом припустимо замовити ексклюзивні меблі від відомих дизайнерів. Невеликим організаціям краще купити готові кабінети керівника в інтернет магазині, де представлено широкий асортимент меблів. Такі кабінети включають всі необхідні предмети меблювання.
Зона відпочинку
Якщо зона відпочинку розміщується в іншому приміщенні, вона може включати в себе:
- холодильник,
- газову плиту,
- мікрохвильовку,
- мінібар.
При зонуванні одного приміщення на дві ділянки різного призначення, досить обмежитися м'якими меблями, журнальним столиком. Варто пам'ятати, що офісні меблі для співробітників не можуть коштувати стільки ж, скільки облаштування директорського кабінету, але повинно бути витримано в аналогічному стилі. Кращим варіантом буде звернутися до професіоналів, які розроблять єдиний корпоративний стиль.
Висновок
Облаштування для кабінету керівника організації - дуже важлива деталь політики підприємства. Обставлений якісними дорогими меблями кабінет сприятливо впливає на репутацію компанії, викликає довіру у клієнтів і партнерів, тому економія на меблях для керівника неприпустима.