При Тіму Куку Apple вирішила, що всі продукти компанії повинні обслуговувати потреби iPhone. В результаті MacBook Pro втратив позицію флагманського продукту.
MacBook Pro від Apple залишається легендарним продуктом, але в останні кілька років компанія з Купертіно відтіснила його в тінь. Всі лаври дістаються iPhone. Однак справа не тільки в зміщенні уваги публіки з одного продукту на інший. Нинішні MacBook Pro - лише бліда подоба колишнього шедевра.
Колись давно, в 2006 році Стів Джобс піднявся на сцену і, згадавши попередні ноутбуки Apple, оголосив про вихід MacBook Pro. Цей пристрій фактично визначив стратегію Apple на наступні п'ять років. MacBook Pro вийшов з процесором Core Duo від Intel, алюмінієвим корпусом, клавіатурою з підсвічуванням і магнітним роз'ємом для зарядки, щоб, якщо ви і спіткнетеся про провід, ноутбук не падав зі столу.
У чотири рази швидше, ніж G4 PowerBook. Це був ноутбук на століття. Apple Джобса допрацьовувала дизайн, підвищувала продуктивність, впроваджувала нові додатки і випускала 17- і 13-дюймову версію.
Коли прийшов час зіткнутися з більш легкими ноутбуками від Microsoft (і, можливо, грандіозним зльотом нетбуків), виклик прийняв MacBook Air, а Pro продовжив розсовувати кордони з Retina Display, більш потужними програмами та залишився золотим стандартом надійного ноутбука, який може робити що завгодно, де завгодно, без компромісів.
У 2011 році пост гендиректора Apple зайняв Тім Кук. Через кілька років його пріоритети стали очевидні. iPhone.
Не можна сказати, що Apple не слід зосередитися на iPhone: в кінці кінців, це була можливість зайняти домінуюче становище на новому ринку (інше питання, чи можна вважати домінуючою частку Apple в 20%). Однак при Куку Apple вирішила, що всі інші продукти компанії повинні обслуговувати потреби iPhone.
Це означає, що сімейство ноутбуків Mac і особливо MacBook Pro повинні були відступити в тінь і служити тільки фоном для iPhone. Нові технології ставали доступні в першу чергу на iPhone і iOS, а Mac і macOS отримували схожі додатки на більш пізніх стадіях продуктового циклу (що незмінно позиціонували як «тепер ви можете синхронізувати файли на вашому iPhone з вашим Mac, зробило це ваш Mac корисним? »).
Більш того, можна було спостерігати, як тренди в світі дизайну смартфонів впливають на надійність і безпеку MacBook Pro. Всі зусилля спрямовані на те, щоб зробити ноутбук більш тонким, легким, тендітним і звести його до єдиного запечатаного об'єкта, в результаті чого ваш особистий комп'ютер перетворився з пристрою, який ви можете допрацьовувати і оновлювати, в моноліт під гаслом «Тім сказав, що це шлях в майбутнє ».
Додайте сюди перехід до хмарних сервісів, додатків, які синхронізують дані по інтернету з мобільними пристроями, і натяки на те, що ваш Mac більше не самостійний апарат, а побічний інтерфейс. MacBook Pro більше не MacBook Pro.
Потужний самостійний комп'ютер, який працював інакше, ніж інші, принесли в жертву. Все повинно сприяти роздрібних продажів iPhone, кожна функція, додана в macOS, вже доступна на смартфоні. Свої позиції як флагманський продукт Mac втратив.