Перевірка авто на СТО: що варто оглянути перед купівлею

Придбання автівки на вторинному ринку - вигідна інвестиція, якщо вона немає прихованих "сюрпризів". Часто водії нехтують комплексною перевіркою, а потім вкладають тисячі гривень, аби омріяне авто справно працювало. Саме тому перед купівлею спеціалісти сто радять всебічно перевірити стан транспортного засобу, адже це досить коштовна покупка. На що звернути увагу при огляді та куди звернутися за кваліфікованою допомогою, про це далі у статті.

Перша перевірка - офіційні документи та відсутність обтяжень

Попри те, що при купівлі авто водії в першу чергу звертають увагу на зовнішній вигляд та технічний стан, важливо обов'язково перевірити наявні юридичні проблеми. Зокрема, перевірити VIN-код, який знаходиться, як правило, під лобовим склом, на стійці дверей з водійської сторони, під капотом та у документах. Усі номери повинні співпадати, не мати ознак перебивання, а металева табличка під капотом немає мати слідів зварювання. Варто перевірити історію автомобіля через спеціальні сервіси та МВС України. Крім того, треба перевірити документи:

  • техпаспорт;
  • якщо є довіреність, то перевірити її, а також поцікавитися даними ІПН та паспортом власника;
  • на предмет авто в розшуку чи заставі;
  • чи є штрафи і, чи сплачені вони, а також можливі податки.

Діагностика на СТО

На станції технічного обслуговування Oiler https://oiler.pro/ua-ua/ передпродажна діагностика передбачає понад 55 пунктів до перевірки. Обстежують в першу чергу лакофарбове покриття, розвал-сходження, двигун, освітлювальні прилади, задню та передню вісі. Це займає від 3 до 4 годин часу.

Ззовні автівка може мати ідеальний вигляд, але водіїв часто турбує питання: чи був автомобіль у ДТП. Шукати "сліди" варто у люфтах між деталями, чи не знімали двері (треба звернути увагу на петлі), оглянути заводські точки зварювання та простір під капотом, де знаходяться лонжерони. Також можна оглянути багажник та кишеньки під обшивкою. Як правило, застосовують товщиномір фарби, який може одразу показати чи була фарбована автівка з огляду на нерівномірний шар фарби, нерівність геометрії та відсутність оригінальних болтів.

Не секрет, що найголовніше в авто - двигун та кузов. Якщо двигун можна замінити, то гнилий кузов - ні. Корозія може бути непомітною, але перевірка порогів, зони коліс, кришки багажника, днища та простір під капотом розкажуть достатньо.

Електрик на СТО зможе перевірити й можливе скручування оригінального пробігу, однак по зовнішньому вигляду керма, стану сидінь, записам сервісної книжки та заміни важливих вузлів на малому кілометражі також можуть свідчити про обман. Тож, не варто заощаджувати на огляді в СТО, адже декілька тисяч гривень можуть врятувати від тисячі доларів витрат.

Обов'язково після огляду варто пройти тест-драйв та пересвідчитися чи добре авто гальмує, набирає швидкість, чи не тягне його вбік і чи немає зайвих звуків, як працює коробка передач та кондиціонер/пічка.

Таким чином, можна убезпечити себе та придбати хороше авто, якщо взяти його на передкупівельну діагностику. Варто перевірити не тільки документи, а й технічний стан, стан кузова, аби надалі не жалкувати та не витрачати великі суми на ремонт. Проте для цього потрібно вибирати перевірені СТО, які надають повний спектр послуг, як в Oiler.

0
репостів
0
репостів