Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які не давалася згода.
Перший — повідомити про спам-номер своєму оператору:
- Vodafone — у застосунку чи за номером 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу;
- Kyivstar — у застосунку чи за номером 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу;
- Lifecell — у застосунку чи за номером 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.
Другий — надіслати скаргу на спам-дзвінки на гарячу лінію уряду 1545.
Третій — звернутися до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій (НКЕК) через форму на сайті.
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:
- виклики роблять без комунікації;
- середня тривалість дзвінків за сім днів — менш ніж 60 секунд;
- понад 50% дзвінків — на різні номери;
- на номер неможливо передзвонити;
- під час виклику відтворюється записане повідомлення;
- скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, становить менш як 5% від усіх викликів цього номера;
- номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.
Детальніше з новими правилами можна ознайомитися за посиланням.