!!!НОВА ПОШТА РОЗРАХУНКИ КРЕДИТКОЮ
- Anykey
- Платиновий учасник
- Дописи: 1171
- Подяка отримана: 318
Це риторичне питання первісності яйця чи курки. В даному випадку ні НП, ні банк одноосібно діяти не могли.Dj Os пише: Ні, не банку. Це вибір нової пошти. А Приват зняв комісію, згідно своїх тарифів. Ви ж як знімаєте готівку у банкоматі за рахунок кредиту платите кошти. Це їх умови на які ви погодились.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Anykey
- Платиновий учасник
- Дописи: 1171
- Подяка отримана: 318
Ні в якому разі. Це робить лише банківська установа, і лише за заявкою клієнта.Dj Os пише: Могли, НП власноручно може змінювати налаштування терміналу.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Anykey
- Платиновий учасник
- Дописи: 1171
- Подяка отримана: 318
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Vent
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 616
- Подяка отримана: 45
Коли Я просив дати мені номер телефона спеціаліста ОЩАДБАНКУ по терміналах, нова пошта сказали що не мають права цього робити.
Розумієте всю абсурдність ситуації?
В мене не чесно (неправильно налаштованим терминалом) завдали збитку на пів тисячі грн і сказали образно "йди в жопу в нас все вірно, шукай крайніх але не нас" і в тому вина на мою думку всіх учасників -
1. Нова Пошта яка навіть не знала і не добивається вирішення цієї ситуації, єдине що вони кажуть що не несуть відповідальності за банківські операції;
2. приватбанку що не бореться за своїх клиєнтів, щоб провести розслідування з ощадом і добитися про їх невірно налаштований термінал і тим можливо відшкодувати аби хочаб добитися від ощаду перелаштування, хоча з другого боку комісія 4% нахаляву )));
3. ОЩАДБАНКУ який не визнає цієї потреби і навіть більше наклепує на іншій банк що в них так само, хоча Всім хто користувався цією послугою відомо обратне.
P.S. ми те де ми живемо... нам про це нагадують
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Шепетівчанин
- Платиновий учасник
Так само і в ОщадБанк, мудаки рідкісні там працюють, де їх тільки беруть дивуюсь. Поки не прийдеш не тикнеш носом в їх правила і скаргою не налякаєш хер шо зроблять.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Vent
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 616
- Подяка отримана: 45
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Шепетівчанин
- Платиновий учасник
Зняло близько 60грн комісію, як за переказ з карти на карту кредитних коштів.
Сказали що з такою проблемою в них вже хтось був, і їх повідомили що це виправили, на ділі все так і залишилось. Сказали наступного разу оплачувати через термінал приватбанку, у іншого оператора.
В книгу скарг не писав бо спішив, зараз жалкую, тому що треба щоб такі звернення були масові, може тобі щось виправлять. Мелочь, але не дуже приємно.
Для цікавості написав в підтримку свого банку, ось відповідь:
Платіж був проведений під даним МСС кодом 6538. За пошуку в інтернеті, можна помітити, що даний МСС код відноситься до перекладів на карти - Грошові перекази MasterCard MoneySend Funding
В даному випадку, попередження має бути від Нової пошти, так як ми заздалегідь не можемо знати процедуру проведення платежу, і виправити або як то попередити клієнтів також немає можливості
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.