Нові правила користування електричною енергією для населення

  • rayon_elektromerezh
  • rayon_elektromerezh аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
06 жовт. 2016 14:28 - 06 жовт. 2016 15:53 #109004 від rayon_elektromerezh
Шановні побутові споживачі електричної енергії Шепетівського РЕМ ПАТ “Хмельницькобленерго”!

Звертаємо Вашу увагу, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 591 внесено зміни та доповнення до Правил користування електричною енергією для населення (постанова Кабінету Міністрів України від 26.07.1999 № 1357 із змінами), змінено порядок проведення розрахунку за спожиту електричну енергію.
Відповідно до п.21 ПКЕЕН платіжний документ, який виписується енергоспостачальником, формується ним за обсяг електричної енергії, спожитий протягом календарного місяця (з першого числа розрахункового місяця, по перше число місяця, наступного за розрахунковим). Таким чином, покази лічильників, що отримані ПАТ “Хмельницькобленерго” від Вас протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця. Зняті дані про покази засобу обліку в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів засобу обліку на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показів та першим числом календарного місяця.
Середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази засобу обліку, зафіксовані між двома послідовними зняттями, та кількості днів між цими зняттями показів.
Тобто, в інші дні передані дані про покази засобу обліку не будуть прийматися як розрахункові і обсяг спожитої електричної енергії буде визначатися ПАТ “Хмельницькобленерго” розрахунковим шляхом.
З метою усунення можливих непорозумінь щодо розрахунків за спожиту електричну енергію рекомендуємо Вам передавати покази лічильників протягом останніх двох робочих днів до кінця місяця або трьох перших робочих днів кожного місяця.
Передавати покази лічильника можливо за допомогою: Кол-центру: 0 800 50 50 62 (багатоканальний безкоштовний), інтернет-порталу “Особистий кабінет”: pa.oblenergo.km.ua/ або за телефоном РЕМ — 5-16-93.
Останнє редагування: 06 жовт. 2016 15:53 ким rayon_elektromerezh. Причина: Відформатовано

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • rayon_elektromerezh
  • rayon_elektromerezh аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
06 жовт. 2016 15:45 #109005 від rayon_elektromerezh
Відео на цю ж тему:

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • bomba
  • bomba аватар
  • Старший учасник
  • Старший учасник
Більше
07 жовт. 2016 07:56 #109019 від bomba
І що, тепер кожен місяць дзвонити? Та в них телефон не витримає... Не всі бабусі вміють інтернетом користуватись, щоб створити "особистий кабінет" на сайті хмельницькобленерго...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • rayon_elektromerezh
  • rayon_elektromerezh аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
10 жовт. 2016 12:08 #109069 від rayon_elektromerezh
Всім споживачам кожен місяць дзвонити не обов’язково.

Суть у тому, що ми будемо на основі показів лічильника, знятих кур’єром серед місяця і кількості днів між двома зняттями розраховувати за формулою покази на кінець місяця.

Якщо споживання в другій половині місяця різко зменшиться і тому виявиться, що розраховані покази завеликі, в наступному місяці буде автоматично зроблено перерахунок.

Ті, кого не влаштовує така методика, можуть повідомити фактичні покази лічильника за 2 робочих дні до кінця місяця або протягом 3 робочих днів наступного телефоном або через інтернет.

А за телефон кол-центру не хвилюйтесь :) Він багатоканальний і розрахований на відповідну кількість дзвінків.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • ofiser
  • ofiser аватар
  • Новачок
  • Новачок
Більше
10 жовт. 2016 21:30 #109074 від ofiser
А в чем прикол. Я платил всегда месяц в месяц. Уже второй месяц нет квитанций.Верните назад книжки, если содержать инспекторов денег нет. Мне лично похер на какой конец что вы формируете. А каждый месяц звонить это вообще идиотизм.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • bomba
  • bomba аватар
  • Старший учасник
  • Старший учасник
Більше
12 жовт. 2016 00:22 #109081 від bomba
Довго думав, що тут зарито. Думаю вся справа в нормі споживання кВт на місяць. В середньому ви нарахуєте понаднормові, а "автоматичний перерахунок" врахує наступні пів місяця, коли кур'єр візьме покази. Сума мізерна, а от з сотень тисяч домогосподарств - (по кілька гривень з кожного) набіжить гарненька сума, на порожньому місці.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • ofiser
  • ofiser аватар
  • Новачок
  • Новачок
Більше
13 жовт. 2016 07:53 #109090 від ofiser
Не зовсім так. Раніше ми за цей місяць платили в настуному,такий собі аванс. А тепер хочуть перейти до оплати місяць в місяць. Це нормально.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • zlyj vuyko
  • zlyj vuyko аватар
  • Елітний учасник
  • Елітний учасник
Більше
13 жовт. 2016 12:48 #109095 від zlyj vuyko
вообще наш облэнерго (сайт) в плане юзабилити вполне не плох, уже более года использую личный кабинет.
водоканал личного кабинета нет, но показания на сайте сдать можно.
а вот самая богатая газконтора ещё живёт в прошлом веке. ни сайта не уж тем более личного кабинета

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • bomba
  • bomba аватар
  • Старший учасник
  • Старший учасник
Більше
14 жовт. 2016 10:50 #109127 від bomba
Тепер населення буде трішки наперед платити.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.602 секунд